hubbahubba Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 intro-jan.zip För er som inte hittade den i den andra tråden. 1p för låt 1p för artist 1p extra för båda. Svar via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Du skulle inte kunna ladda upp filen på någon annan sida? Edit: fick ner nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Hurra! Ska lyssna i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Deadline? Kul...svårt...över...ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Det får komma in något lösningsförslag innan vi kommer överens om deadline. Ös på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Jag hade ganska kul när jag satte ihop denna quiz. Planen var att det skulle vara några lätta, några svåra, någon "omöjlig" och någon som får mer än en person att tänka "YES, ingen annan kommer att fixa denna". Det kanske blev svårare än jag tänkt mig, det är lätt att bli hemmablind. Jag har testat på 2 IRL bekanta som fixade 86 respektive 25 p. För att få lite fart på svaren så kan vi väl säga att deadline är på Söndag (godtyckligt, enväldigt valt klockslag) och att man dessutom får en bonuspoäng per svar som kommer in efter ens eget. Shoot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 låter vettigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Januari , 2011 Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 rätt svar inlämnat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 18 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 Dev leder med hästlängder. Rent teoretiskt är det dock möjligt att slå honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 duoflow glider in på första plats med 59p. devalanteriel fixade 11p. För att öka incitamentet att svara kanske facit skickas per PM till dem som svarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Eyyy! Tror det är bättre för svarsfrekvensen att inte avslöja aktuell poängställning under "spelets" gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Ser ut som en snygg andraplats för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Tyvärr dev, du får nöja dig med bronspeng. duflow 59 + 1 Valterego 34 + 0 devalanteriel 15 + 2 Jag är lite besviken på att så få skickade in svar, 18 nedladdningar har gjorts och jag hade hoppats på fler svar än tre. För att jävlas lite med dem som lyssnat på quizzen men inte svarat så pm:ar jag facit och hoppas att ni grubblar på den där låten som ni känner igen så väl men inte kommer på vilken det är:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Hade ni hjälpts åt och den som hade rätt alltid fått sin vilja igenom så hade ni slutat på 66p, och alla hade bidragit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Tackar för facit. Noterar att jag tror jag hört samtliga låtar i quizet förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Tack hubbahubba för ansträngningen och quizet, jättekul! Synd bara att fler inte deltog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Instämmer. Är också lite besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Jo, lite konstigt är det när man kan posta hh där man visar att man kan blåsa iväg $$ på tokigt spel men inte vill visa sig okunnig gällande någon brittisk trettio år gammal rock-låt. Hursomhelst jag hade ganska kul när jag gjorde quizzet, alla låtar har vid något tillfälle legat på A-rotation i casa hubba (inte alltid av mitt val men ändå). Det är inte omöjligt att jag gör ett nytt quiz framöver. Ni som är nyfikna på facit kan pm:a ett seriöst försök så får ni det i vändande pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Lovar, jag ska. Har glömt/missat/whatever. Senast imorgon kommer rätta raden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Kul, jag ser fram emot facit:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 seriöst försök Jag var seriös. Det är roligare att lämna in ett skitkasst men ärligt försök än inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Ditt svar var i allra högsta grad seriöst. Det jag ville undvika var pm med "Jag kunde inga låtar, kan jag få facit!". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Gjorde ju det här för över en vecka sen Glömde skicka in bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Ahh! Tankade detta och tänkte göra det men glömt av det. Kanske tur det med tanke på hur dåligt det gick nu när jag gjorde ett försök =) Har några låtar (4-5 stycken) som jag vet vilka det är men inte lyckas processa fram men tar och skickar in de få jag kan nu iaf.. nån måste ju komma sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Tack för svaren hnat och Bergmannen, då jag anser att ni är utom tävlan får ni själva outa era poäng. En kul iaktagelse är att alla plockat något som ingen annan tagit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts