Gubben_Ralf Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 26 bast, spelat poker heltid i ett antal år (för lång tid). Spelar mest MTTs och SNGs. Gillar bärs, damer, poker (hatkärlek) och VÄRME -vilket man inte upplever mkt av i detta pissland just nu. Kom därför på idag att jag måste dra någonstans väldigt snart. Inom några veckor vill jag iväg. Jag har inga preferenser på vart jag vill egentligen, mer än att jag vill bort från Sverige och kylan. Är öppen för förslag. Tidsmässigt så vet jag inte hur lång tid jag vill bort. Det blir vad det blir, men en månad åt minstonde. Är inte den typen som åker iväg på resor själv, så har någon liknande intressen, eller eventuellt husrum över i något trevligt land så får ni gärna ta kontakt med mig. Citera
svint0 Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 26 bast, spelat poker heltid i ett antal år (för lång tid). Spelar mest MTTs och SNGs. Gillar bärs, damer, poker (hatkärlek) och VÄRME -vilket man inte upplever mkt av i detta pissland just nu. Kom därför på idag att jag måste dra någonstans väldigt snart. Inom några veckor vill jag iväg. Jag har inga preferenser på vart jag vill egentligen, mer än att jag vill bort från Sverige och kylan. Är öppen för förslag. Tidsmässigt så vet jag inte hur lång tid jag vill bort. Det blir vad det blir, men en månad åt minstonde. Är inte den typen som åker iväg på resor själv, så har någon liknande intressen, eller eventuellt husrum över i något trevligt land så får ni gärna ta kontakt med mig. Jag rekommenderar Sydafrika och Kapstaden, annars så är väl Thailand classic för en pokerspelare. Citera
jon2 Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Thailand har ju allt du ar ute efter. Det ar enkelt att leva som pokerspelare har. Storsta faran ar val att man festar for mkt Citera
Orrarah Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Kolla grinda utomlands-tråden... Citera
Samon Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Någon/några som vill hänga me till Thailand? nu på engång Jag och en polare tänker hyra en villa och stanna 1-3 månader. Citera
rasva Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Är också riktigt sugen på att dra och slippa den svenska vintern. Vore kul att få lite kontakt med andra i samma tankebanor. Verkar inte kunna skicka PM (kanske för att det är ett nytt konto). Men dra gärna ett PM till mig om folk är intresserade så kan vi snacka mer. Lite om mig: 28 år, har spelat poker i 4-5 år. Började med SNG och MTT men har nu börjat gå över till cashgame och då främst PLO HU. Hatar vintern mer än något annat och vill bara leva, festa och ha kul på ett varmare ställe Citera
Esapro Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Jag är nog intresserad. @Rasva: går inte att PM'a dig Citera
rasva Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Jag är nog intresserad. @Rasva: går inte att PM'a dig Läste forumreglerna nu. Tydligen måste man ha haft kontot i 5 dagar för att kunna skicka/få PM. Drar ett PM till dig om ett par dagar när det blivit aktivt för mig. Citera
freddyponken Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Bali vore ju inte helt fel.. söker en eller flera som är sugna på att resa. Planen är att spela ett par timmar om dagen men fokus lär ligga på softa aktiviteter i en månad ca. Känner du att du är en trevlig person i 20-årsåldern som är flexibel och klarar av att torska ett par inköp utan att whinea, Pma så snackar vi lite! Citera
Esapro Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Bali vore ju inte helt fel.. söker en eller flera som är sugna på att resa. Planen är att spela ett par timmar om dagen men fokus lär ligga på softa aktiviteter i en månad ca. Känner du att du är en trevlig person i 20-årsåldern som är flexibel och klarar av att torska ett par inköp utan att whinea, Pma så snackar vi lite! Jag är nog mer inne på Thailand... men vilka fördelar ser du med Bali? PM'ade dig Citera
Esapro Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Läste forumreglerna nu. Tydligen måste man ha haft kontot i 5 dagar för att kunna skicka/få PM. Drar ett PM till dig om ett par dagar när det blivit aktivt för mig. . Citera
Toxen Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Bali vore ju inte helt fel.. söker en eller flera som är sugna på att resa. Planen är att spela ett par timmar om dagen men fokus lär ligga på softa aktiviteter i en månad ca. Känner du att du är en trevlig person i 20-årsåldern som är flexibel och klarar av att torska ett par inköp utan att whinea, Pma så snackar vi lite! Pratar vi närmaste månaden? Citera
Toxen Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Jag är nog mer inne på Thailand... men vilka fördelar ser du med Bali? PM'ade dig Vart i Thailand? Funderat så långt? Citera
rasva Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 Ingen som är sugen på att hyra ett hus i Vegas 1-2 månader? Citera
Recommended Posts