Kallekula19 Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Någon som vet när Ironturneringarna spelas? Jag har nu börjat spela på FT igen efter flera år och jag tänkte nu spela turneringen "Silver" som jag kvalificerat mig till. Men jag hittar varken datum eller tider och precis som för flera år sen så funkar sällan supporten på FT så där får jag inga svar. Någon som vet datum och svensk tid till turneringen? Citera
mceot Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Den går lörag 8jan 15:45 et ( imorgon 21:45 svensk tid) ska själv spela iron turren så vi möts väll heads up senare;-) Citera
Kallekula19 Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2011 Tack för infot Ja vi lär synas på finalbordet hehe om du också ska spela silver? Hur vet du tiderna? jag hittar ingenstans där tiderna eller datum finns utsatta för dom olika Iron turneringarna. Citera
Drekari Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Hmm, om jag har förstått det hela så måste man skaffa 250 poäng varje dag i 20 dagar t.ex för att nå en viss status? och om man missar en dag så får man börja om från scratch, right? Citera
Kallekula19 Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2011 Om du spelar på FT får du poäng beroende hur mycket du spelar. Dom poängen gör att du kan få spela en gratistunering med bra priser 1 gång per månad. Jag har inte spelat på FT på ca 2 år men jag kommer ihåg jag gillade Iron turneringarna och kom till finalbordet 3 eller 4 gånger. Citera
Drekari Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Om du spelar på FT får du poäng beroende hur mycket du spelar. Dom poängen gör att du kan få spela en gratistunering med bra priser 1 gång per månad. Jag har inte spelat på FT på ca 2 år men jag kommer ihåg jag gillade Iron turneringarna och kom till finalbordet 3 eller 4 gånger. Jojo, men jag uppfattade det som att man måste spela in en viss FTPs varje dag för att kunna få vara med. Citera
Kallekula19 Postad 7 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2011 Jojo, men jag uppfattade det som att man måste spela in en viss FTPs varje dag för att kunna få vara med. Jo så är det med, ett visst antal poäng per dag/per månad är det som gäller. Citera
martenmania Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Hmm, om jag har förstått det hela så måste man skaffa 250 poäng varje dag i 20 dagar t.ex för att nå en viss status? och om man missar en dag så får man börja om från scratch, right? Det är 15/20/25 dagar under en månad inte 15/20/25 dagar i rad. Citera
DrRoland Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Någon som vet hur många bonusmedaljer man får om man väljer att inte spela frirullarna. Jag är också silver. Citera
Ignatius Postad 7 Januari , 2011 Rapport Postad 7 Januari , 2011 Någon som vet hur många bonusmedaljer man får om man väljer att inte spela frirullarna. Jag är också silver. Du får 40 bonusmedaljer om du inte spelar silverfrirullen. Du måste själv växla turneringsbiljetten (som annars är giltig omkring ett år) mot bonusmedaljer. Citera
Kallekula19 Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2011 Fick precis detta mail från FT "Please note, that since December 2010, the Iron Man Challenge opt-in procedure changes. Players don't have option to choose Bonus medals or Freerolls anymore. All accounts are automatically opted-in with Freeroll option." Lycka till alla ikväll och hoppas vi ses vid final bordet och se till att inte ha för många marker då Citera
tototorsten Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 Fan hittar inte turren går den verkligen i dag ? inte den 12 ? Nu ser jag den!!!! Citera
Kallekula19 Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2011 Trodde den började 15.45 SVENSK tid med det var fel den börjar ju om 6 timmar. Citera
Recommended Posts