kravmärkt Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 (Och hint, jag spelar mycket högre än dig, och är långt mycket bättre än dig, så även om du inte håller med om allting/jag har inte alltid rätt, så bör du kanske åtminstone lyssna.) hur hogt? Citera
okocha Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Det är ju samma sak som att säga att det inte är ett värdebet att beta K8 på en 984 flopp, för att han kan ha 9x och då är det per definition inget värdebet. Galet. fyp Citera
kravmärkt Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Reraisa ordentligt, visa styrka. Krossa honom. Eller. Syna bara, gillra en fälla.Mvh/mats sundin Låter då mer som Dan Glimne tycker jag. Citera
Imfromsweden Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 hur hogt? Irrelevant, högre än de flesta andra i denna tråd Citera
Slasktratt Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Irrelevant, högre än de flesta andra i denna tråd Hur högt spelar jag då? Citera
Imfromsweden Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Vet inte och spelar inte så stor roll. Citera
Slasktratt Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Vet inte och spelar inte så stor roll. Men jag spelar högre. Du tycker inte att du gör bort dig ens lite grann? Jag misstänker trollkonto... Citera
kravmärkt Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Irrelevant, högre än de flesta andra i denna tråd jag spelar nl400 så jag lirar nog högre än dig då Citera
Imfromsweden Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Du tycker inte att du gör bort dig ens lite grann? Jag misstänker trollkonto... Suck... Försökte hålla diskussion till att faktiskt handla om handen, men fine. Reggar du 5knl+? Citera
Imfromsweden Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 jag spelar nl400 så jag lirar nog högre än dig då ha...ha. Citera
Slasktratt Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Suck... reggar du 5knl+? Gör du? Isf är det nog många här som vill veta var och när man kan hitta dig. Tror de flesta här skulle se det som en enorm ära att få spela några nävar mot dig. Citera
Imfromsweden Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Jag lirar dock mestadels 1knl & 2knl. Vill du lira? Jag kan ju "inte ens göra en enkel range". Borde vara enkla pengar för någon som du. Edit: Jaja, jag vet att du kommer slingra dig, o jag bryr mig inte särskilt mycket. Poängen är att du bör åtminstone lyssna, o bemöta argument med argument, istället för att komma med person-angrepp direkt mot någon som du inte vet någonting om. Den personen kanske är bättre än du tror. Var objektiv och öppensinnad så kan dessa strategi-trådar tjäna någonting till för alla. Det gäller såklart alla som läser eller postar strategi. Citera
Elitloppet Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Nej men gud va bra att du inte la fram ett enda argument till varför inte, härligt. Keep it up, du är en tillgång till detta forum. Är det sant? Jag tog nog inte ett tydligare fall för att göra min poäng mera uppenbar. Fattar inte riktigt varför du behöver vara en sån idiot, jag har bara lagt objektivt förklarat hur jag tänkte. (Och hint, jag spelar mycket högre än dig, och är långt mycket bättre än dig, så även om du inte håller med om allting/jag har inte alltid rätt, så bör du kanske åtminstone lyssna.) Jag lirar dock mestadels 1knl & 2knl. Vill du lira? Jag kan ju "inte ens göra en enkel range". Borde vara enkla pengar för någon som du. Edit: Jaja, jag vet att du kommer slingra dig, o jag bryr mig inte särskilt mycket. Poängen är att du bör åtminstone lyssna, o bemöta argument med argument, istället för att komma med person-angrepp direkt mot någon som du inte vet någonting om. Den personen kanske är bättre än du tror. Var objektiv och öppensinnad så kan dessa strategi-trådar tjäna någonting till för alla. Det gäller såklart alla som läser eller postar strategi. Jag skrattade Citera
jkkman Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 $10/$20 NLH SH 75 händer $10/$20 NLH HU 18 händer att vara nl2k reg 2011. Citera
Imfromsweden Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Men suck, för det första har jag helt lagt av att lira midstakes (bara €600nl och £600nl (vilket är som 1knl)), och dessutom lirar jag ju mycket 1knl£ och €, och det spelar ju som 2knl det med. Dessutom är det svårt att få igång 2knl bord, men jag sitter alltid och försöker starta dom. Och det är ju inte ens roligt va många händer PTR missar... ser ju ut som värsta fisken enligt den sidan Citera
Imfromsweden Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 spelar du ens poker? a, gör du? Citera
Imfromsweden Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Jag skrattade Okej jag FÖRSÖKTE hålla mig till handen, ändå tills den där idioten kom in och trodde att han va nån Citera
Imfromsweden Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 lugn nu. du har 30 bi för nivån vilket innebär gulning vid en inte alltför stor downswing om du nu skulle fortsätta "regga" nl2k alla dina inlägg ger mig stora cds-deja vuer från 07 eller när det nu begav sig http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=23827529&postcount=3442 Nej då, det där skrev jag ju för flera dager sen. Har närmare 35BI's nu Det räcker gott och väl. Roligt att mina 07-metoder fortfarande enkelt räcker för dagens mid/highstakes nivåer då, bådar ju gott för pokern Tänk hur bra du måste vara då, som använder splitter nya 2010-metoderna! Förintar du nosebleeds eller? Citera
Kissekatt Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Wow, din QJ-hand i tråden var bland det mest absurdt usla jag sett. Får tom STs advertising spews att verka friska. Citera
okocha Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Nej då, det där skrev jag ju för flera dager sen. Har närmare 35BI's nu Det räcker gott och väl. du är nl2k "reg" och har 35 inköp? menar du sajtrullen eller är det totala rullen? Citera
Slasktratt Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Okej jag FÖRSÖKTE hålla mig till handen, ändå tills den där idioten kom in och trodde att han va nån Jag har aldrig ägnat mig åt personangrepp i denna tråd men du lyckades just bra själv. Grattis! Självinsikten är god... Du tycker alltså att det alltid är en självklar värdebet i okochas exempel med K8 på 984? En del av skribenterna i denna tråd är erkänt några av Sveriges bästa spelare (jag tillhör dom inte) och du verkar inte ens inse att dom skrattar åt dig. Kanske borde du lyssna på folk som har spelat professionellt många år längre än dig och som faktiskt har grundläggande kunskaper och mer därtill. Och sluta tro att du själv är facit när du är så ute och cyklar att t.o.m. microprofsen gråter blod. För att citera en stor, vis (tolkningsfråga) man: "Poängen är att du bör åtminstone lyssna, o bemöta argument med argument, istället för att komma med person-angrepp direkt mot någon som du inte vet någonting om. Den personen kanske är bättre än du tror." Självinsikt var det ja... Citera
Recommended Posts