el_kryddo Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Hittade ingen resultattråd för december och eftersom jag plussade vill jag redovisa. Missat några förlustpotter, blev 49K SEK plus på spel på SvS. Skönt med en bra månad när man går in i januari som brukar bjuda på kasst värde. Citera
hawg Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 back $7k efter en $27k swing mitt i månaden Citera
cab Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 pluswajn, mkt dåligt spel och massa under ev. = plus 16inköp Citera
Mr_Tight Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Spelade hemsk tilt-LAG stor del av månaden och ska väl vara glad det blev grönt. Rakeback/race på €3k tillkommer. Drygt 15ksek back på SvS också. Ingen succémånad direkt. Nytt år och skärpning framöver utlovas. Citera
sturedenstore Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Upp €850 på prima efter en bedrövlig avslutning. Upp ~5k sek på svs. Back ~10k live. Pissig månad men satsar på ett mycket bra 2011! Citera
checkamat Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 -250000 kr på två veckors spel. Det går bra nu! Citera
punx_punx Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 upp 7 sifrigt på svenskaspel iaf:) Citera
killerwolf Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 "meh" på 2+2 också, inte så värst fyndig på 'grym månad men jag vill inte visa att jag känner så'-fronten? Citera
Mr_Tight Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 jättegraf Prova gärna att posta grafer som inte är fyra miljoner pixlar breda Inget illa ment men går att få till enkelt på flera sätt. Citera
Imfromsweden Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Prova gärna att posta grafer som inte är fyra miljoner pixlar breda Inget illa ment men går att få till enkelt på flera sätt. Hur man det då? Det brukar justeras automatiskt --> datafisk Citera
Mr_Tight Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Hur man det då? Det brukar justeras automatiskt --> datafisk T.ex. Låt Imageschack göra det åt dig och klickar under "Upload Options / Resizing" när du laddar upp bilden. .....eller så postar du bara en klickbar thumbnail från imageschack. Länkar till sådana får du av Imageschack när du lägger upp ny bild. ...eller så ser du till att pokerytracker-grafen/fönstret är litet när/om du gör en skärmdump (alt+print screen och sen ctrl+V i valfritt bildprog) ....eller så öppnar du bilden i t.ex. paint och gör om dess storlek innan du laddar upp den på Imageschack. Ctrl+W i Paint (ändrar procentuell storlek). Gl Citera
Imfromsweden Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 T.ex. Låt Imageschack göra det åt dig och klickar under "Upload Options / Resizing" när du laddar upp bilden. .....eller så postar du bara en klickbar thumbnail från imageschack. Länkar till sådana får du av Imageschack när du lägger upp ny bild. ...eller så ser du till att pokerytracker-grafen/fönstret är litet när/om du gör en skärmdump (alt+print screen och sen ctrl+V i valfritt bildprog) ....eller så öppnar du bilden i t.ex. paint och gör om dess storlek innan du laddar upp den på Imageschack. Ctrl+W i Paint (ändrar procentuell storlek). Gl Såå, fixat, tack så mycket! Citera
PKRFredde Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Började månaden med att tappa 25 inköp, trodde på misärmånad, men lyckades vända steken. NL 50 Poker: 800euro rb: 1945 euro totalt: 2745 euro Citera
Opteron Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Pluswhine. Upp 7k dollar med RB. Dock störda 15500 dollar under EV så lite ledset att det inte fick vara roligare... Citera
Olyckan_77 Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Plusjagade i princip hela månaden, så det blev en del timmar. poker: $1k rb o dyl: $12k Citera
b0bb4n Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 40k händer och $23k upp plus $2k procentklonk. mkt fin månad! Citera
Elitloppet Postad 3 Januari , 2011 Rapport Postad 3 Januari , 2011 40k händer och $23k upp plus $2k procentklonk. mkt fin månad! Snyggt! Drog in ett RB-plus jag. Citera
b0bb4n Postad 3 Januari , 2011 Rapport Postad 3 Januari , 2011 Snyggt! Drog in ett RB-plus jag. tack punani! du får tura mer i januari! vad liras det för nå nuförtiden? Citera
NikLasVegas Postad 3 Januari , 2011 Rapport Postad 3 Januari , 2011 Rekårdmånad, fast är sjukt missnöjd då jag torskat mer eller mindre varenda nyckelpott. FML... Citera
Recommended Posts