Jimmit Postad 3 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2011 de är nog horribelt ... vad fick du in det mot? AA Men klonka 4-tal på river Citera
Jimmit Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 Fyhelvete vilken kass dagjävel. Såg ut att bli en jättebra dag innan kvällssessionen då jag bara fick in det mot nuts hela satans tiden. Dag 3 av Svenska Spel "lockdownen": Nivå: 1/2kr. Resultat: -145kr Händer: 1909 Totalt hittills: Resultat: +1176kr Händer: 4220 Citera
Anteee Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Du tycker inte proporionerna mellan showdown och nonshowdown winnings är lite väl extrem?? Citera
Jimmit Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 Du tycker inte proporionerna mellan showdown och nonshowdown winnings är lite väl extrem?? Jo det gör jag, men det ser bättre ut om man kollar på hela året så tror det bara är variansen. Citera
Jimmit Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 Hur missnöjd som helst med en del av mina spel nu under kvälls sessionen. Så satte upp en lapp vid skärmen med texten "INGET MARGINELLT JÄVLA KUKSPEL MOT FISKEN! DÅ BLIR DU FISKEN!" Intressant att se om det hjälper imorgon. Om inte blir det krogen, för annars kommer jag backa 25k mot fyllefisken. Citera
Jimmit Postad 5 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2011 Dag 4 av Svenska Spel "lockdownen": Nivå: - Resultat: 0kr Händer: 0 Totalt hittills: Resultat: +1176kr Händer: 4220 Citera
exxent Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 heeey lycka till med lockdown, verkar ju gå bättre än vad det gör för mig iaf har också en lapp när ja lirar, kan hjälpa faktiskt Citera
Jimmit Postad 5 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2011 heeey lycka till med lockdown, verkar ju gå bättre än vad det gör för mig iaf har också en lapp när ja lirar, kan hjälpa faktiskt Tack, verkar behövas. Idag har jag tagit en dag off efter gårdagens jobbiga avslut, och istället riktat in mig på ett tillsynes trevligt sliddjur. Kanske gör det enklare att hålla humöret uppe under ett par sessioner imorgon. Tycker nivån verkar brutalt mycket sämre än nl20 som jag lirade på pooler innan så bara ska klara 15k denna månaden. Citera
Jimmit Postad 6 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2011 Fyhelvete vad jag ligger efter schemat nu. Blev igår ännu en dag där jag skulle spelat men som slutade med alkohol eftersom en polare gjort eget kiwi-vin. Fina grejer och full blev man. Lyckades sumpa plånboken i Kalmar också, men en restaurangägare ringde upp och jag fick tillbaka den idag Såååå, jag kanske har flax nu och får springa bra igen? Citera
Recommended Posts