Supertequila Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Och nu försvann mina pengar när jag skulle göra transfer från "home" till "poker" så det står noll på båda kontona. Bra jobbat ESP. Citera
Basen Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Kom du ens in?? Mina login-uppgifter funkade inte. Fantastiskt. Orkar inte ens bli arg längre. Citera
Starfitter Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Kom du ens in?? Mina login-uppgifter funkade inte. Fantastiskt. Orkar inte ens bli arg längre. hemsidan, aktivera gammal konto. upp i hörnet Citera
Basen Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Japp, såg det. Tx. ST: Hade du i alla fall rätt amount på kontot. Såg en del upprörda röster på FB som fått mindre i dollar än vad de hade i euro på boss. Citera
Supertequila Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 ST: Hade du i alla fall rätt amount på kontot. Såg en del upprörda röster på FB som fått mindre i dollar än vad de hade i euro på boss. Jag tömde ju kontot innan de stängde ner sånär som på lite småpengar så det är ingen biggie... kul ändå att de bara försvann vid överföringen. Talito har kollat med vip-manangern som säger att de har lite problem med transaktioner och insättningar just nu. Citera
Basen Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Med mera verkar det som. Går inte att komma in på hemsidan nu heller. Imponerande. Citera
Supertequila Postad 19 Januari , 2011 Rapport Postad 19 Januari , 2011 Info på FB: Hi guys, Unfortunately there is a minor glitch between our cashier and Ongame that doesn't load balances. For any queries send mail to support@eurosuperpoker.com. Right now there are a couple of hundred players who seem to have this glitch and according to Support we can confirm that all players with these claims have visible funds in our system. This will be resolved in the morning once people on Ongame start working =) Citera
Orrarah Postad 19 Januari , 2011 Rapport Postad 19 Januari , 2011 Kommer heller ej in och när jag ska aktivera kontot får jag fram denna texten, You don't have a gamming account that needs to be activated. Whats up esp? Ni har inte tid att sova nu,.,.. Citera
Jo-kers Postad 19 Januari , 2011 Rapport Postad 19 Januari , 2011 RB'n som var försenad i december och som skulle finnas på ongame-kontot är inte heller där. Känns som att de har mycket att stå i... Citera
Basen Postad 19 Januari , 2011 Rapport Postad 19 Januari , 2011 Mitt är igång nu i alla fall. Dock: så fort jag startar upp HM-hud fryser klienten. ESP-på-Ongame-bugg eller?? Har ju spelat Ongame med HUD förr utan probs. Hur går det för er? Citera
Supertequila Postad 19 Januari , 2011 Rapport Postad 19 Januari , 2011 Pengarna dök upp till slut... eller åtminstone hälften av dem Citera
schumme Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Nu kommer jag också in, dock finns ingen rakeback än och saldot är i dollar. Man får väl lita på att det är motsvarande dom euro man hade innan... Citera
FeelGoodInc Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Får folk rätt summa till kontot? Jag har fortfarande noll på saldot och var dum nog att inte skriva upp saldot innan bytet. Känns ju sådar Citera
schumme Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Får folk rätt summa till kontot? Jag har fortfarande noll på saldot och var dum nog att inte skriva upp saldot innan bytet. Känns ju sådar Du måste logga in på hemsidan och föra över pengarna från Home till Poker. Citera
FeelGoodInc Postad 20 Januari , 2011 Rapport Postad 20 Januari , 2011 Du måste logga in på hemsidan och föra över pengarna från Home till Poker. Okej tack, lyckas dock inte med detta alls, antar att jag ska trycka på transfer, där blir det dock lite svårare. Det går bara att välja att föra över från Poker till Poker som är förinställt, har ingen möjlighet att ändra detta. Hittar inte heller några överföringar på under transaction history fliken. Citera
schumme Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Skumt, du får nog kolla med supporten. Btw, nån som fått in sina rakebackpengar och i så fall kom dom till Home eller Poker? Jag har inte fått men polaren har. Citera
timmy.S Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Någon som fått rb för Januari? Citera
Supertequila Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Någon som fått rb för Januari? snackade med affen... det är på g... lite strul just nu pga flyttningen. Citera
Basen Postad 11 Februari , 2011 Rapport Postad 11 Februari , 2011 Någon som fått rb för Januari? Bump Citera
schumme Postad 11 Februari , 2011 Rapport Postad 11 Februari , 2011 snackade med affen... det är på g... lite strul just nu pga flyttningen. Vad har du för affe? Citera
Recommended Posts