Gå till innehåll

Spärrat konto, är det kört nu?


il_re

Recommended Posts

Hej!

 

En polare var skyldig mig pengar och jag lät honom betala via en överföring på FTP som vi har gjort förr, den här gången nekades det av någon anledning :?:

 

Så vi satte oss på ett heads up bord och så förlorade han pengarna till mig, 5 minuter senare så står det att jag inte kan spela cash game för tillfället och jag kan heller inte göra någon insättning eller uttag.

 

Vi visste att det var dumt men eftersom att det inte gick att göra en vanlig överföring så chansade vi.

 

Är kontot spärrat på livstid nu eller? Någon som varit med om liknande? Hur gick det för er?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter inte helt klokt att chipdumpa direkt efter att man har fått en överföring nekad.

 

Tror inte att det behöver vara helt kört för den sakens skull, om det inte dumpats för stora summor och du kan förklara varför ni dumpade och att det inte handlar om tvätt el. kontobedrägeri el. liknande..

 

Lycka Till

 

 

Ps. Ska man dumpa tycker jag gott att man kan ta det via heads up sng, och så får man tappa raken för besväret. Är väl relativt omöjligt för en site att upptäcka en sng dump om den görs snyggt.

Å andra sidan är väl dumpning överhuvudtaget inte att rekommendera.

Hade väl gått lilka fort om din polare tagit ut pengar och sen fört över till dig? Istället för att du ska föra över till ditt konto efter att ni dumpat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog inte kört , men det är inte kört heller tror jag,se fram emåt en del mejlande och förklarande så kanske det löser sig tillslut om ni har tur, inte ett smidigt sätt att först försöka föra över pengar sen chipdumpa de,

men men håller tummarna iaf!

 

 

så går det utan alkolås :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...