Gå till innehåll

Cristiano ronaldo spelar poker?


Poker2007

Recommended Posts

En bollspelare, framför allt de med x:ra bollkänsla som C Ronaldo t.ex har förutsättningar att bli bra även inom poker. Detta för att bollkänsla är inget annat än avancerad geometri=matematik. Poker består till stora delar av just matematik så, inget konstigt om en bollspelare blir en lyckad poker dito.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bollspelare, framför allt de med x:ra bollkänsla som C Ronaldo t.ex har förutsättningar att bli bra även inom poker. Detta för att bollkänsla är inget annat än avancerad geometri=matematik. Poker består till stora delar av just matematik så, inget konstigt om en bollspelare blir en lyckad poker dito.

 

Glöm inte att han är duktig och filma också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar spänt på att Snooker spelarna ska inta Pokerborden i så fall.

 

Steve Davies spelade hos Ladbrokes 2003-2004 när jag precis hade börjat med poker.

 

För övrigt vann jag en snookerkö signerad av Ronnie O'Sullivan just hos Ladbrokes! :D

 

citerar mig själv från en annan tråd

 

Steve Davis lirar nl200+ på ipoker under nicket IMTHEREADER. Riktigt kass, spelar 30/15 men upp 31k enligt ptr så antar han gör något rätt iaf
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...