Gå till innehåll

Isildur1 till Team PokerStars


frekje

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

High stakes heads-up SuperStar Showdown matches

 

In a bid to prove that he is the best heads-up cash game player in the world, Isildur1 will be playing a series of high stakes heads-up matches at PokerStars.com. The specially developed SuperStarShowdown format consists of a single session of 2,500 hands at stakes no lower than $50/$100. His first match will take place at 6pm ET on December 19, with the opponent to be named in the coming days.

 

!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Is Isildur1 a seasoned pro out to prove they can cut it in the high stakes games online? How about a young hotshot with enough skills and guts to take on the best and come out on top? Or maybe it’s none of the above. Whoever this player really is, they are a member of Team PokerStars Pro and play online using the infamous screen name ‘Isildur1’.

 

woot? flera pers på kontot eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

extremsjukt att du kan det.

 

Jag misstänkte att det var så, sen kollade jag upp det.

 

Trevligt!

 

 

 

"Denne" är inte ett könsneutralt ord.

 

"Denna" ska det stå. Är jag rätt ute då?

 

Edit: Hade nog rätt från början ändå:

 

Myndigheternas skrivregler (2004):

 

... Vid substantiverade adjektiv utan efterföljande huvudord, t.ex. den

bidragsskyldige, den sjuke, används e-formen när det är en man som

avses eller när könet inte spelar någon roll. Om det är en kvinna som

avses, används a-formen. Samma regler gäller när man väljer mellan pronomen denne(s) och denna(s) när de används tillbakasyftande. ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt Dennis Philips arbetar pokerstars på att ta fram en eller flera turneringar där vinnaren kommer få möta Isuldor1 i heads up cashgame. Prispoolen från turneringen kommer användas som inköp.

 

Källa: http://dennisphillipspoker.blogspot.com/2010/12/final-table-97-online-poker-bill.html

 

Dessutom mycket intressant om poker situationen i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag misstänkte att det var så, sen kollade jag upp det.

 

 

 

"Denna" ska det stå. Är jag rätt ute då?

 

Edit: Hade nog rätt från början ändå:

 

Denne = mask. denna = fem. Alltså är det inte ett könsneutralt ord.

Precis som det står i texten du visade. Hajar inte riktigt vad du menar med rätt från början.. äsch. Nog off topic för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått ryktena rätt så har Isildur1 sålt sin lägenhet i Göteborg och ska ha flyttat till London ... för att han skrivit ett kontrakt med PokerStars? ... och det upplägget är för att han i U.K. inte ska behöva betala skatt på ev. pokervinster?

Och nu ska han snart gå ut med sin identitet också ...?

 

Klyftigt ... Han måste ju vara skyldig pappa staten typ 500 miljoner kronor fram till nu. Hur många miljarder är kontraktet värt? 2 miljarder kronor?

 

Lycka till iaf. Hoppas han hade duktiga rådgivare när han hoppade på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått ryktena rätt så har Isildur1 sålt sin lägenhet i Göteborg och ska ha flyttat till London ... för att han skrivit ett kontrakt med PokerStars? ... och det upplägget är för att han i U.K. inte ska behöva betala skatt på ev. pokervinster?

Och nu ska han snart gå ut med sin identitet också ...?

 

Klyftigt ... Han måste ju vara skyldig pappa staten typ 500 miljoner kronor fram till nu. Hur många miljarder är kontraktet värt? 2 miljarder kronor?

 

Lycka till iaf. Hoppas han hade duktiga rådgivare när han hoppade på detta.

 

Har du kollat om han behöver hjälp? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...