zsnowstorm Postad 5 December , 2010 Rapport Postad 5 December , 2010 Hej. Inte säker på om det här är rätt avdelning jag ber om ursäkt i förväg ifall det är fel. Anyway, jag har ännu inte orkat fixa ett "riktigt" kort utan satt in lite pengar med Swedbanks e-korts-tjänst och skulle testa spela lite. Det gick bättre än förväntat och jag skulle nu vilja ta ut mina vinster. Den här e-kortstjänsten som swedbank har skapar i princip ett "fake" Visa-kort som man kan använda i en bestämd tid och köpgräns för att underlätta vid Internethandel så att företaget inte till exempel drar mer än vad de skulle osv. Vad jag nu undrar är om jag kan ta ut pengar till detta fake-kort och det kommer inte på mitt vanliga bankkonto. Tack för svar. Citera
Joeduck Postad 6 December , 2010 Rapport Postad 6 December , 2010 Nej, det har jag svårt att tänka mig. Aldrig försökt dock. Tror att man måste kontakta supporten och förklara läget ifall de har regler som säger att man måste plocka ut minst samma summa till det kortet man satte in ifrån, men beror väl på ifall de ser att det är ett virtuellt kort eller ej. cashier@pokersajt.com brukar finnas. De större borde veta eftersom du knappast är den förste som gör det. Borde inte bli något problem mer än tiden det tar för några mailväxlingar. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 6 December , 2010 Rapport Postad 6 December , 2010 Har för mig det funkar faktiskt, kortet är kopplat till ditt konto och fungerar precis som vanligt förutom att du inte har det faktiska kortet i handen och att du har valt en köpgräns plus giltighetstid. Citera
oskarlife Postad 6 December , 2010 Rapport Postad 6 December , 2010 Det borde funka att ta ut till e-kortet. Vet att neteller har en liknande funktion där man skapar ett virituellt kort i deras program. Funkar precis som ett vanligt kontokort bara att du inte har ett fysiskt exemplar Citera
zsnowstorm Postad 7 December , 2010 Författare Rapport Postad 7 December , 2010 Så jag tog ut pengarna igår, fick ett mail för en timme sen om att uttaget hade lyckats och att och att kortet bla-bla-bla hade krediteras. Ännu har jag inte märkt något men det tar väl kanske en stund för överförningen att komma. Citera
hakard_fura Postad 7 December , 2010 Rapport Postad 7 December , 2010 aa beror på site, ibland finns information om överföringstid(räknat i arbetsdagar) annars kan du ju alltid kontakta supporten och kolla med dem om de kan ge någon estimering Citera
Recommended Posts