dalton Postad 8 Januari , 2011 Rapport Postad 8 Januari , 2011 Hur tar man en paus? lär mig!!! Citera
okocha Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 måste bara säga att du var riktigt kung när du satt ut igår för att inte ge några pengar till duzak! uppdatera gärna om dina äventyr, jag föreslår en teamdagbok ihop med exempelvis denario, jag skulle nog kunna va med på ett hörn också, om livet som jagade av svs fiskregs, - det vore galet episkt! Citera
dallzz Postad 3 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2011 tjänare! Va ett tag sen sist. Har slutat spela "highstakes" på svs. Gjorde en bra slant där men går inte behålla utan brm. Har under april månad grindat mest 2.5/5 NL på svs, graf kommer upp. Har spelat ytterst lite händer på högre och även lägre nivåer. Då jag gjort en del cashouts under månaden så va rullen ganska liten. Tog ut allt jag hade och bestämde mig för ett litet uppehåll. En dag senare kunde jag inte vara utan poker längre utan ville köra en liten utmaning, älskar sånt. Alltså 400kr till 20000kr på 1/2NL under maj. Startade 2:e maj och har nu ganska exakt 5000kr. Har alltså börjat väldigt bra Tänkte uppdatera här nån gång per dag med resultat och kanske någon hh osv. feels good to be back. /dallzz http://www.speedyshare.com/files/28273318/grafnl400.bmp Citera
Recommended Posts