Gå till innehåll

Månadsresultat November 2010


tardeni2an

Recommended Posts

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kopierar osv

 

Har 9 speldagar med väldigt ojämnt mycket spel per dag. 30h har jag fått in totalt, nl€100, väldigt lite nl€200, någon turnering, 2,5/5kr, 5/10kr.

 

Ongame: $2k

SvS: 11k kr

24h: €800

Lightbet: -€6

 

32k på spelet, sen tillkommer en del rb också så borde bli nästan 40k svenska tot. Om inte fuskar man väl in sportsbettingplusset så det blir det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni glömmer väl inte detta!

 

http://pokerforum.nu/forum/off-topic/62081-skaenk-1-av-din-manadsvinst-till-barncancerfonden.html

 

En flytt till London och sluta skriva dagbok gjorde susen och månadens bidrag blir 1046kr.

 

Med tanke på kylan och att det snart är jul gör jag ett undantag och väljer att denna månad ge en hand till dom hemlösa i Sthlm.

http://www.stadsmissionen.se/Geochhjalpa/Privatperson/Ge-en-direktgava/

 

Btw är London en ömtålig stad.. Snö här också nu. 1 cm. Vilket betyder kaos. Vinterdäck och halkbana finns inte ens i ordlistan och nyhetskanaler, tidningar och grannar pratar om detta väderfenomen som om det vore just ett.. väderfenomen. :shock:

 

Ska till Sverige imorn och när jag skulle förboka taxi till flygplatsen så blev jag upplyst om att det kostar 70 istället för 35 pund för tillfället. Pga det "extrema" vädret. What?! Vi snackar 1 minusgrad och 1 cm snö! Kom igen. Kör gärna lite saktare men man behöver väl inte bubbla priset för det?

 

Efter 15 min tugg på svengelska fick jag ner det till 55.

Fortfarande ett rån dock imo.

 

Hört att det ska vara 17 minus när jag landar. Och 30 cm snö. Tänkte ta taxi från Arlanda till stan. Undrar vad den resan hade kostat om det varit här. 10000? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...