Agent Cooper Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Har aldrig tidigare sett åtta så fula frisyrer vid samma pokerbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Har aldrig tidigare sett åtta så fula frisyrer vid samma pokerbord. Doyle är flint (?), Selbst har ju en klassisk "lesbisk pojkbandsfrilla" ?. Resterande peat m.fl. Är väl bara stolta över det lilla hår dom har kvar? Vad är det för fel på tex robl, antonio och typ den där croak ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Finns det nån online sida som har det där med köra all-ins vid flop två gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Varje gång jag ser Selbst i rutan numera då jag kollar HSP så kan jag inte låta bli att småflina och tänka på detta underbara citat tidigare i tråden: Bara jag som tycker att Vanessa Selbsts kropps språk skriker efter kuk? grym read osv skotta livepoker imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Vad är det för fel på tex robl, antonio och typ den där croak ? Robl toppar listan. Har han limmat fast luggen i pannan? Antonio och Croak är väl dom som kommer undan med hedern i behåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Finns det nån online sida som har det där med köra all-ins vid flop två gånger? fulltilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Skönt att bli av med Croak, tristare person får man leta efter. Ruffins gigantiska överbett funkar bra mot proffsen, fast ibland undrar man om han tar fel chips. 25k in i 8k-pot såg suspekt ut, undrar om han inte skulle tagit 1k-chipsen istället för 5k-chipsen Nja, han betar ju 50 ganska fort i 16k-potten och annonserar sin raise. Varför skulle han inte beta 50 liksom? Han har uppenbarligen inte blivit coachad av Chris Ferguson. Alla tycker givetvis att det är väldigt märkligt att överbeta så stort men han har nog aldrig haft någon anledning att reflektera över betsize. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 HAHA! Nya kommentatornsuger hårt imo men han klämde in en grym kommentar idag iaf "Doyle looks at one Ace and raises, I guess he figures he'll forget the other card anyway." Edit: Viffer ser läskig ut när han stirrar ner Vanessa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Nja, han betar ju 50 ganska fort i 16k-potten och annonserar sin raise. Varför skulle han inte beta 50 liksom? Han har uppenbarligen inte blivit coachad av Chris Ferguson. Alla tycker givetvis att det är väldigt märkligt att överbeta så stort men han har nog aldrig haft någon anledning att reflektera över betsize. Nej han är först att betta så det är ingen raise och säger "five of them", vilket visar sig vara fem 5k-chips in i en pot på 8k. Antingen ser du en annan pott, eller så har jag massuppfittat och du påpekar att det är en normal betstorlek för honom, vilket naturligtvis kan vara rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Nej han är först att betta så det är ingen raise och säger "five of them", vilket visar sig vara fem 5k-chips in i en pot på 8k. Antingen ser du en annan pott, eller så har jag massuppfittat och du påpekar att det är en normal betstorlek för honom, vilket naturligtvis kan vara rätt... Ah, gjorde det klassiska felet och skrev raise istället för bet. Jag snackar om 16k-potten i e2 som sagt. Han annonserar 50k bet och det är tredje eller fjärde gången han överbetar så det är helt klart standard för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 finns ep3 ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 finns ep3 ute? Nej, jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Nej, jag tror inte det. Finns på pokercast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Nej, jag tror inte det. Jodå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Jodå. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Älskar när Ruffin lär proffsen att AK kallas Anna Kournikova, nog ingen som visste det. Är det förresten bara jag som tiltar på hur Norm håller händerna i början av varje program? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Är det förresten bara jag som tiltar på hur Norm håller händerna i början av varje program? haha det gör jag med, dessutom ser de ovanligt små ut. Som fejkhänder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 haha det gör jag med, dessutom ser de ovanligt små ut. Som fejkhänder Ja, jag lade märke till det igår också, lite som han snubben i Scary Movie som stoppar näven i tårtan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 from 2+2: Fees: Q:howd u get the name viffer? Viffer: A:when i was 16 i was banging some drunk girl with a pool stick and someone walked in we were all drunk and the girl ran out saaying he viffed me trying to say he sticked me Så ska ett smeknamn skapas, hoppas Selbst hinner bli viffed innan säsongen är över. Viffer, betsize-miljardären och Selbst minspel när hon rakar in stora potter är programmets behållning so far. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Vilket skitprogram det blivit, tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 fr Viffers Well one time i found my self in a hotel room with a 300 pound plus woman andshe wasnt letting me leave, so i asked her to go shower so i could lick it and when she got up i ran out door half naked, i ran for my life, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Är Viffer verkligen snygg nog att tacka nej till ligg på de där viset money talks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 now im really getting scared im the only white kid in there rest are black or mexican and they start chanting fee fee, feee feee im first im first, now the biggest one says jose go watch the door, i got the lotion, who had the rubber? i got it all planned out im just going to kick who ever comes up my bunk and go out fighting, well they got a guy by the door, lights are off and they chanting fee fee feee fee, i just know im fee fee. http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=16804325&postcount=710 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Loooooool! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 23 Mars , 2011 Rapport Share Postad 23 Mars , 2011 Botar Gabe-jonesen lite: Dean Martin Celebrity Roast ~ Gabe Kaplan (1976) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts