Gå till innehåll

High Stakes Poker säsong 7


Saint_Bjorn

Recommended Posts

  • Svars 350
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Egentligen spelar det ingen roll men de skulle väl spela 50k/100k?

Sedan betalar Ivey tillbaka 96 % av sin vinst.

 

Det var kommentatorn som förenklade det för folk som inte förstår vad det innebär att Ivey ger Dwan 25-1, så att de ska förstå vilka hissnande summor det rör sig om. Var online hittar du 50k/100k? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var kommentatorn som förenklade det för folk som inte förstår vad det innebär att Ivey ger Dwan 25-1, så att de ska förstå vilka hissnande summor det rör sig om. Var online hittar du 50k/100k? :)

 

Jo det är verkligen ett stort problem för utmaningen att det inte finns 50k/100k online fn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som tycker Barry känns sjukt tjurig senaste året? Sitter mest och muttrar och stör sig när andra snackar...

 

Känns som att han inte gått speciellt bra, han slutade väl med sin välgörenhet av den anledningen. Tycker ändå man kan se att han är riktigt bra på kundvård, uppmuntrar fiskarna och tycker de har otur när de gör helt bisarra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att säsong 7 är extremt dåligt. Den nya kommentatorn suger, han snackar bara skit och det ända han säger är vad folk gör:han satsar, han lägger sig och några små tråkiga skämt . Varför är inte Gabe kvar? Kändes som han förstod spelet samt att hans skämt var åtminstone roliga. De nya spelarna är också skit. Visst, man kan ha med amatörer eftersom proffsen spelar med amatörer i vanliga fall. Men då kan man ta med spelare som känner till reglerna, inte såna som lägger sig/höjer när det inte är deras tur eller Craok som spelar som det var hans första gång. Vidare hade det varit kul med lite internetspelare, nu är det samma spelare i varje avsnitt, Antonio, Doyle, Laak, Craok, Klein. Beror väl på att poker stars inte vill ha full tilt spelare där, skit löjligt. Det är inte poker längre, utan bara marknadsföring. Säsong 7, sämsta hittentils enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker att säsong 7 är extremt dåligt. Den nya kommentatorn suger, han snackar bara skit och det ända han säger är vad folk gör:han satsar, han lägger sig och några små tråkiga skämt . Varför är inte Gabe kvar? Kändes som han förstod spelet samt att hans skämt var åtminstone roliga. De nya spelarna är också skit. Visst, man kan ha med amatörer eftersom proffsen spelar med amatörer i vanliga fall. Men då kan man ta med spelare som känner till reglerna, inte såna som lägger sig/höjer när det inte är deras tur eller Craok som spelar som det var hans första gång. Vidare hade det varit kul med lite internetspelare, nu är det samma spelare i varje avsnitt, Antonio, Doyle, Laak, Craok, Klein. Beror väl på att poker stars inte vill ha full tilt spelare där, skit löjligt. Det är inte poker längre, utan bara marknadsföring. Säsong 7, sämsta hittentils enligt mig.
Nej, du har rätt. Säsong 7 är värdelös.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelet med KK får mig att spy. Vad sysslar han med?

 

Barry e råååtiltad. Skönt att se att även den tråkmånsen kan tilta.

 

Vilka händer syftar du på? Har iofs inte sett sista avsnittet, men tyckte inte det var mycket till tilt.

 

Tycker ändå man kan se att han är riktigt bra på kundvård, uppmuntrar fiskarna och tycker de har otur när de gör helt bisarra spel.

 

"It could have gone either way":)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...