Saint_Bjorn Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Riktigt trist säsong hittills. Det är väl bara ett skifte på 4 avsnitt, var är rotationen? Jag som hatade J Gold, men nu saknar jag t o m honom. Snacka om krutlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 efter förra avsnittets 30 seconds with kara är det väl inga tvivel (om det ngnsin funnts några) om att vanessa spelar på egen planhalva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Var kan jag hitta episode 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pq4510 Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 http://www.pokercast.tv/poker-videos-streaming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sixten32 Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Klarar inte av att se Antonio Esfandiari.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 hur kan man inte älska ruffins betsizing? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Men var fan är Gabe? åååh va dålig den nya killen är, känns jävligt B Asså den här nya kommentatorn o hans snack om hans jävla faster får mig att dööööö av tristess. Vem e fisken? Var fan är Gabe???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Svårt att hitta tråkigare spelare vid bordet än barry och robl super nit och så jävla långsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Asså den här nya kommentatorn o hans snack om hans jävla faster får mig att dööööö av tristess. Vem e fisken? Var fan är Gabe???? En dålig komiker som varit med i en del b-filmer och haft några dåliga serieprojekt. Norm MacDonald. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 är det bara jag eller var e4 sämre än de 3 första? trodde inte det var möjligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 hatar vanessa selbst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Hatar HSP Säsong 7 Sista säsongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Hatar HSP Säsong 7 Sista säsongen? Känns verkligen döende Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Svårt att hitta tråkigare spelare vid bordet än barry och robl super nit och så jävla långsam. Den där robl verkar ju för övrigt vara utvecklingsstörd och socialt missanpassad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Den där robl verkar ju för övrigt vara utvecklingsstörd och socialt missanpassad. ja något jävla fel är det med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 ja något jävla fel är det med honom. När han och Selbst har sitt "fräna" table talk vrider jag mig i plågor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 En dålig komiker som varit med i en del b-filmer och haft några dåliga serieprojekt. Norm MacDonald. Pfft, han har ju dragit bästa skämtet på Conan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Pfft, han har ju dragit bästa skämtet på Conan iaf. Hehe har faktiskt tänkt posta det där ett tag men blev inte av. Jag tycker han är rätt rolig annars men passar inte så bra i High Stakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SanntaClaus Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Man vet även att spelet inte är det tuffaste när Esfandiari känns som den vassaste i fältet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Duktigt med robl haters här , i like ! edit: fapp material! Robl på skolbalen. Avslutningsvis en skön länk till Victory Poker ballin' out of control. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Är det förresten bara jag som tiltar på hur Norm håller händerna i början av varje program? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 jag har fan inte kunnat släppa det där med händerna sen han nämnde det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts