Gå till innehåll

NFL och annan betting med berghet


berghet

Recommended Posts

  • Svars 232
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror det ligger på runt 900kr för tillfället.

 

nfl.com/gamepass kan du kolla in. Om man kan undanvara pengarna och planerar att kolla varje omgång så är det antagligen det bästa man kan skaffa :)

ok det var ju inte så farligt! blir väl det om man inte hittar bra stream. tack för tipset! såg att du fick in dina första två bets iaf, grattis :) betat nåt mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog Patriots +5 till sena matchen. Lär också ta Brady över 250.5 passing yards. Brady måste som sagt göra en bra match om de ska kunna vinna, och de lär inte försöka springa mot Steelers, så Brady "måste" kasta bollen om de ska vinna matchen.

 

Kanske tar Brady fler passing yards än Ben istället som du tipsade om på Betfair. Inte riktigt bestämt mig där än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog Patriots +5 till sena matchen. Lär också ta Brady över 250.5 passing yards. Brady måste som sagt göra en bra match om de ska kunna vinna, och de lär inte försöka springa mot Steelers, så Brady "måste" kasta bollen om de ska vinna matchen.

 

Kanske tar Brady fler passing yards än Ben istället som du tipsade om på Betfair. Inte riktigt bestämt mig där än.

 

Låter bra!

San Francisco gör touchdown med två minuter kvar för att vända matchen mot St Louis, får väl hoppas på field goal som tar matchen till övertid då.. Hade fått tillbaka en del av förlusterna iaf, har även St Louis på +5,5 så får kanske in den annars, men blir inte mycket.

 

edit: klart de förlorar på övertid.. aja, fick in +5,5 iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så sjukt.... trodde mitt bet på tom brady var klart, så kommer ben med en 48(?) yards td pass i slutet av matchen och vänder..... där hade jag mesta av pengarna i matchen men fick in ett par små bet på patriots som vinnare och patriots +4,5. Stooort minus i kassan dock...... utdragen ur ftops med JJ mot 77 pre också, det var bara en sån dag igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lutar åt bet på Eagles -3,5 inatt. Dags att ta igen lite förluster så att säga.

 

Helt slut idag, legat i sängen i princip hela dagen. Somnade vid 05.00 och missade slutet på Pats - Steelers och vaknade runt 14.00. Ätit mat och segat hela dagen, måste nästan ut ett tag nu känner jag. Blir en tur till ICA fö att inhandla något gott. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir en bet på Eagles -3,5 @ 2.08 inatt. Funderar även på att lägga en bet på Saints om segrare i årets Super Bowl till 15 gånger pengarna, lite extra spänning på finaldagen är aldrig fel. :)

 

Hoppas man inte somnar innan dagen match är slut också, känns som att det finns risk för det.

 

Någon som kan berätta hur man lägger in en video från youtube här i dagboken? Nybörjare ni vet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir en bet på Eagles -3,5 @ 2.08 inatt. Funderar även på att lägga en bet på Saints om segrare i årets Super Bowl till 15 gånger pengarna, lite extra spänning på finaldagen är aldrig fel. :)

 

Hoppas man inte somnar innan dagen match är slut också, känns som att det finns risk för det.

 

Någon som kan berätta hur man lägger in en video från youtube här i dagboken? Nybörjare ni vet..

 

Hyfsad kross av Eagles! 28-0 1 qtr away är en ganska bra inledning på matchen får man säga ;) Vick var riktigt bra det jag såg, rätt sjukt att inleda matchen med en 88 yard TD. Läste att han gick upp på andra plats i historien för yards rushing av en QB också. Han har rätt snabba fötter när han kommer farande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hyfsad kross av Eagles! 28-0 1 qtr away är en ganska bra inledning på matchen får man säga ;) Vick var riktigt bra det jag såg, rätt sjukt att inleda matchen med en 88 yard TD. Läste att han gick upp på andra plats i historien för yards rushing av en QB också. Han har rätt snabba fötter när han kommer farande ;)

 

Riktigt sjuk första halvlek! Somnade i halvtid så fick inte se slutet :-) Vick gjorde en helt otrolig match, vet inte om jag sett något liknande förut. Han visade verkligen att han är en av världens bäsa QBs igår, all cred till honom. 4 TD passes och 2 TD rushes i första halvlek + 80 totala rushing yards säger väl sitt. :lol: Den som missade denna match tycker jag synd om, riktigt sjukt var det!

 

Fick in betet på Eagles också så det kändes skönt!

Avslutar veckan med ett total på 7 vunna och 10 förlorade NFL bet. Inte den bästa veckan direkt, men får skylla mig själv, ville ju ha action i helgen så tippade väl i princip på varje match. Blir skärpning i framtiden! :-)

Totalt 18-14 sedan vecka 5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har det rekats aktier och företagsidéer hela dagen, Eurocine kan vara något för den som är intresserad, får nog ett bra år 2011.

 

Ikväll är det även torsdagsmatch i NFL och då betar vi Miami Dolphins till 1.8 gånger pengarna och även en slant på Dolphins HT/FT till 2.92.

Spelar med sin tredje QB men verkar dock som att han har lite att komma med han också. Hyfsat snabba fötter och bra spelförståelse, en lite bättre kastarm så kanske det blir något av honom också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väl egentligen velat fram och tillbaka mellan Dolphins och Bears. Drog ihop en teaser med Dolphins +5 och Under 45.5 tillslut då jag inte riktigt kunde bestämma mig för någonting, tror dock som sagt lite mer på Dolphins

 

det var en svår match, men man såg snabbt under matchen att det inte skulle gå vägen. De hade ju ingen som helst offensiv, rikigt dåligt, nästa gång kanske jag ska spela QB så det går bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halvbakis idag efter en hälig kväll med gänget igår. Skulle bli en lugn kväll med lite idol och musik, jovisst, en flaska voda, en tequila, en gin, en punsh och en flaska vitt senare var det inte många som pigga i skallen. En härlig kväll med andra ord! På väg hem till lägenheten runt fyra snåret kliver jag in i hissen, dit min polare hunnit före, och kliver rätt i den spypöl han lämnat efter sig, trevligt!

 

Kanske blir en vinare ikväll också, vem vet?

 

edit: Köpte in mig på en lottoandel idag också, ONE TIME PLS! :)

edit2: ingen har väl missat kioskvikingen? :D (höjdpunkter runt 1.20 och sista halvminuten)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte 4 veckors NFL game pass idag, vilket faktiskt ger mig 6 veckors matcher, eftersom schemat blir tightare i slutet. Nöjd :-D

 

Saints kommer krossa idag, ett av ligans bästa passing lag mot ett av ligans sämsta pass defence. Saints kommer dessutom från en veckas extra vila. Colts - Patriots kan bli en riktigt rolig match, tycker colts är väldigt underskatade här, då de ger hela 2.75 i odds just nu. Blir nog ett par spel på dessa två i de sena matcherna. Har inte hunnit kolla ordentligt på alla matcher så det kommer fler senare! Ni kan vara lugna :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Colts och Giants är väl givna spel i dom sena matcherna pga fina odds, svårare med dom tidigare. Vad tror du om handicapspel på Oakland och Carolina? Antar att Falcons är given också?

 

Greenbay lär ju slakta Vikings också?

 

Falcons känns väldigt klar som du säger, likaså colts. Kommer kolla mer på Giants lite senare, väldigt osäker kring den matchen just nu, även om det är precis som du säger, väldigt fint odds där så var Eagles och Vick riktigt bra senast och Giants var allt annat än bra.

 

Handicapspel på Oakland tror jag är en bra idé, Seelers har en växande skadelista och har inte sett lysande ut på slutet, tror på en jämn match här. Däremot skulle jag inte sätta en krona på Carolina, tror Baltimore krossar, de såg rätt fina ut mot Atlanta senast.

 

Att Greenbay vinner vågar jag nog skriva under på, men hurvida det blir slakt eller inte törs jag inte uttala mig om. :-D

 

Bara jag som tycker att Detroit känns lite underskattade idag? Visst var Dallas bra senast men Lions har inte vart så dåliga de heller. Handicapspel där kanske?

 

Tycker också att Bengals ser ut som ett bra spel idag, -5,5 till 2,16 lockar, likaså ett bet på HT/FT.

 

Återkommer med min lista snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens hårdsatsningar

Colts @ 2.78

Colts +3,5 @ 2.1

Manning (vs Brady) @ 1.66

Atlanta -3,5 @ 2.1

Atlanta HT/FT @ 2.2

Saints -11,5 @ 2.06

 

Dagens lite mindre

Bengals HT/FT @ 2.04

Bengals -5,5 @ 2.16

Green Bay @ 1.65

GB -3,5 @ 2.2

Titans -6,5 @ 1.86

Oakland +8.5 @ 1.81

Jets -7,5 @ 2.22

Baltimore -9.5 @ 1.63

Detroit +6.5 @ 1.94

 

Dagen chans

Detroit @ 3.3

 

Giants - Eagls kommer senare!

 

edit: Blir även FTOPS Main Event ikväll, får se om man kan hålla koncentrationen på spelet nu när man har köpt Game Pass och det är så fina matcher just då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser rätt bra ut i halvtid, Bengals som jag gillade leder med 17 i HT, synd att man inte spelade lite mer på dem, har dock en slant där iaf. Förutom Oakland så är det Titans och Jets som måste plocka några poäng, jag tog med dessa precis innan avspark efter att ha lyssnat på ett par "experter" hoppas de får rätt tillslut iaf. Detroit går bra också!:)

 

edit: Detroit börjar andra halvlek med att totalt göra bort sig vid kickoff och tappa bollen så Dallas kan göra en 96yard TD run efter misstänk out of bounds runt halva planen......

edit två: Detroit får en interception emot sig strax efter runt sitt eget målområde och TD igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...