Quper Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Tänkte berätta att jag ska bli volontär till hösten på grand canyon. Man jobbar 4 dagar och sen är man ledig 3, på många av ställena så jobbar man 8 dagar och är ledig 6. Det man gör är att sköta om naturreservat. nog med det, nu över till det lite mer intressanta. På fritiden så bor man i en stad på 55 000 som heter flagstaff som ligger ca 3 timmars resa från Las Vegas och eftersom jag är totalt emot all sort av gambling så tänker jag fara dit lite då och då och demonstrera!!! skämt å sido, det skulle vara roligt om det var någon till svensk som har ett visst poker intresse ifall den var sugen på att fara dit i september och jobba i 3 månader som volontär, förmodligen blir det itne så mycket till Vegas efterosm man bara är där 12 veckor men det lär ju finnas vissa spel i flagstaff. ifall någon är intresserad så kan den kolla in hemsidan http://www.exis.nu/html/usa.html ps! sök på bilder av flagstaff på internet, rätt så nice! * RP - QoS * Citera
Recommended Posts