devalanteriel Postad 14 November , 2010 Författare Rapport Postad 14 November , 2010 Jag planerar redan en ny. Räknar kallt med att du gör ditt bästa då. Citera
eurythmech Postad 14 November , 2010 Rapport Postad 14 November , 2010 Stort! Vem vet, jag kanske också får tummen ur. Men utan Andypandy känns det som en halv tävlingsform, helt dränerad på vätska och bulldoft! Citera
devalanteriel Postad 14 November , 2010 Författare Rapport Postad 14 November , 2010 mm Kontakta henne? Citera
hnat Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Vill inte ha några pengar, delvis för att jag i så fall måste ladda ned klienten igen. Ge det till forumets välgörenhet of choice, barncancerfonden, eller använd det till att köpa låtar på itunes så du kan snickra ihop ett till quiz. Citera
devalanteriel Postad 15 November , 2010 Författare Rapport Postad 15 November , 2010 Det låter som en bra idé. Jag ger pengarna till bcf då. Låtar har jag gott om redan. Citera
devalanteriel Postad 26 November , 2010 Författare Rapport Postad 26 November , 2010 Jo. Det står på min att göra-lista, har en del låtar utvalda och så var det någon som efterfrågade en spelmusiksdel. Får se om jag kan fixa en i helgen. Abstinens much? Citera
devalanteriel Postad 26 November , 2010 Författare Rapport Postad 26 November , 2010 Good point. Citera
Andrew_W Postad 27 November , 2010 Rapport Postad 27 November , 2010 Åh vilka sötnosar! Helt fantastiskt att ni alla fortfarande lever och producerar musikintroquiz, man kan ju inte bli annat än sentimental och tårögd. Till eury: jag har ingen pm-notifiering till mailen, men jag har ett sjätte sinne som alltid går att lita på. Sjukt. Bring it on! Citera
devalanteriel Postad 27 November , 2010 Författare Rapport Postad 27 November , 2010 Funderade faktiskt på att ta email från din, eurys och någras till profiler och skicka ut påminnelse, men kände mig lite för etisk vid tillfället. Citera
eurythmech Postad 28 November , 2010 Rapport Postad 28 November , 2010 För min del hade det här tveklöst passerat som undantagstillstånd och ursäktat snart sagt alla medel, inklusive mailsnokning. Citera
devalanteriel Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Postad 4 December , 2010 Alla låtar till nytt introquiz utvalda... dags att fixa 50 intron alltså. Det blir i morgon, med lite tur. Citera
Staahla Postad 5 December , 2010 Rapport Postad 5 December , 2010 Alla låtar till nytt introquiz utvalda... dags att fixa 50 intron alltså. Det blir i morgon, med lite tur. Woohoo! Citera
valterego Postad 5 December , 2010 Rapport Postad 5 December , 2010 Alla låtar till nytt introquiz utvalda... dags att fixa 50 intron alltså. Det blir i morgon, med lite tur. :h: Citera
Recommended Posts