archtila Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Farsan ringer en psykolog imorgon så får vi se! Det känns lite bättre nu iaf! berätta gärna hur det går före, under och efter möterna. Starta en dagbok eller liknande här online så vi och andra med liknande problem kan följa dig och kanske kan du bli en förebild för andra spelmissbrukare och fungerar som en inspiration för dem att komma ur samma missbruk. jag hade uppskattat det starkt Citera
devalanteriel Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Jag är mycket imponerad av att du berättade och kommer att ta det vidare till psykolog. Det är ett enormt steg och det viktigaste första steget mot att bli frisk och må bra! Citera
jimmie86 Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Va väldigt mycket att läsa allt som allt, men de va de värt. Kanon om beslutet om psykolog. Kanon att de finns så många på forumet som visat framfötterna och försökt ge råd. Viktigaste av allt är att du berättat för din familj. Lycka till Citera
nickzor Postad 4 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Första mötet på måndag. Han kostar 1500/timmen och är en av dem bästa i Sverige enligt rykten. Hoppas han kan hjärntvätta mig så jag kan kontrollera detta. Kan skriva lite senare om det blir bättre, hoppas det iallefall. Citera
AccessGranted Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Du jagar kicken du får när du vinner. Fattar du det? Du känner dig som en storfräsare när du vinner en pott. Hitta någon mindre destruktiv aktivitet som ger dig en liknade kick. Sluta sug på pokerns ådriga dase. Citera
archtila Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Postad 5 Augusti , 2011 Du jagar kicken du får när du vinner. Fattar du det? Du känner dig som en storfräsare när du vinner en pott. Hitta någon mindre destruktiv aktivitet som ger dig en liknade kick. Sluta sug på pokerns ådriga dase. inte riktigt så va. Förrigna inte en sjukdom med några linjer från filmen any given sunday. Citera
Recommended Posts