boman Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 Hur ofta synar ni för split egentligen??? Tycker tex det är jobbigt att folda när det är typ 25 dollar i potten och han betar 13 dollar på en bräda som är 23456.. Jag synar bara ibland, rätt eller fel? Tar gärna kritik på just den synen på 13 dollar. Citera
slowboy Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 Du måste berätta stats på spelaren, hur gameflowet är. Är spelaren TAG lr LAG.. Många variabler som spelar in Citera
boman Postad 5 November , 2010 Författare Rapport Postad 5 November , 2010 Jaha okej med stats menar du vadå? Typ hur ofta han satsar på rivern där och inte? Isåfall är det första gången jag ser honom beta, första gången iofs brädan är just 23456. Så kan ha med det att göra! Tacksam för bättre svar, mer djupgående analyser av att just syna för split. Citera
slowboy Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 Då vet jag inte spelar omaha Citera
Soni Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 Jaha okej med stats menar du vadå? Typ hur ofta han satsar på rivern där och inte? Isåfall är det första gången jag ser honom beta, första gången iofs brädan är just 23456. Så kan ha med det att göra! Tacksam för bättre svar, mer djupgående analyser av att just syna för split. Ja, typ. Och hur aggro han är, hur ofta han bettar river oavsett om han är preraisarn elr ej, vad säger hans betsize dig och har han gjort sådär innan i liknande situation. Citera
devalanteriel Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 Nybörjardelen är till för nybörjarfrågor, inte barnsligheter. Nästa gång får du varning. Citera
Recommended Posts