Bojan1337 Postad 4 November , 2010 Rapport Postad 4 November , 2010 Tänkte bara fråga om någon har något bra tips på bra eller kända PLO-böcker? Citera
mackan996 Postad 4 November , 2010 Rapport Postad 4 November , 2010 Vad letar du efter Basic llr advanced ? Citera
Mr_Tight Postad 4 November , 2010 Rapport Postad 4 November , 2010 Sammy 4 president, värd att köpa bara för bilden på omslaget: http://amzn.to/93Yd8l Disclaimer: För er som vill utveckla spelet finns det troligen bättre böcker Citera
ShitSux Postad 4 November , 2010 Rapport Postad 4 November , 2010 Jeff Hwangs böcker har fått bra recensioner på 2+2. Citera
DrRoland Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 Sam Farha är det enda du behöver. Citera
thefman Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 slowhabit. har inte läst hans PLO-material men på NLT funkar koncepten Citera
PokerPlogg Postad 5 November , 2010 Rapport Postad 5 November , 2010 slowhabit. har inte läst hans PLO-material men på NLT funkar koncepten The Pot-Limit Omaha Book - Transitioning from NLHE to PLO by Tri (slowhabit) Nguyen = nöten. Boken är dyr men går att finna gratis Citera
cOP Postad 2 December , 2010 Rapport Postad 2 December , 2010 Lyfter denna. Läst ovanstående av slowhabit. Typ 80 sidor men ganska bra och översiktlig. Skulle dock behöva gå lite djupare känner jag. Är Farha ett bra komplement? Citera
Neonic Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Jag har inte läst någon ren Omaha bok. Men läste de flesta klassiska böcker när jag började spela poker. Och det jag har haft mest nytta av som PLO spelare är Theory of Poker med Sklansky. Omaha är ett väldigt tekniskt spel efter flopp och man bör vara expert på pokerteori. Läs den. /Neonic Citera
Recommended Posts