Soni Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Bläddrade igenom lite snabbt, hittade inget. Är det någon mer än jag som stör sig på att boss inte har auto top up till cashgame borden som alternativ? Jag tycker iaf att det är grymt jobbigt att behöva maxa manuellt hela tiden, någon på min sida så vi kan skicka vidare förslaget tillsammans? Citera
Supertequila Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Bläddrade igenom lite snabbt, hittade inget. Är det någon mer än jag som stör sig på att boss inte har auto top up till cashgame borden som alternativ? Jag tycker iaf att det är grymt jobbigt att behöva maxa manuellt hela tiden, någon på min sida så vi kan skicka vidare förslaget tillsammans? ja det är jobbigt + att man missar en hand om man stackar av o måste refilla. Citera
Soni Postad 3 November , 2010 Författare Rapport Postad 3 November , 2010 Har mailat förslaget till dem. Känns väl som att någon tidigare redan dragit upp det här men det skadar väl inte om fler backar upp. Lär väl få ett std svar om att de kommer skicka det vidare till "related department". Aja, Citera
Kenan83 Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 ja det är jobbigt + att man missar en hand om man stackar av o måste refilla. Jag trycker på re buy så fort jag är all in, loosar jag handen så får full stack utan att missa en hand. Citera
Pokermannen_ Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 vill inte att det ska bli auto top up på boss, ännu mer multitablande grinders... är ju som sagt bara att rebuya så fort man är allin.... Citera
Recommended Posts