mani08 Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Ålder? Och GRATTIS! 22 år på nacken. Tackar ----- Hehe, 48 timmar nej såklart. Tänkte mer att första veckorna/månaden behövs man nog hemma. Men jag mailar namn o nr! Citera
SouthEast Postad 23 Januari , 2011 Rapport Postad 23 Januari , 2011 Hade vart kul det här, men bilköp i veckan ställer till det ekonomiska än mer. Får hoppas på lite pokerklonk, så ska det lösa sig. Citera
majasfar Postad 23 Januari , 2011 Rapport Postad 23 Januari , 2011 22 år på nacken. Tackar ----- Hehe, 48 timmar nej såklart. Tänkte mer att första veckorna/månaden behövs man nog hemma. Men jag mailar namn o nr! Du är till ingen som helst nytta i början,bara mamman med sin mat o speciela doft:-) mvh En tvåbarnsfar Citera
SouthEast Postad 24 Januari , 2011 Rapport Postad 24 Januari , 2011 22 år på nacken. Tackar ----- Hehe, 48 timmar nej såklart. Tänkte mer att första veckorna/månaden behövs man nog hemma. Men jag mailar namn o nr! Du är till ingen som helst nytta i början,bara mamman med sin mat o speciela doft:-) mvh En tvåbarnsfar ....eller dom första 18 åren. //EnAnnanTvåbarnsfar Citera
mani08 Postad 24 Januari , 2011 Rapport Postad 24 Januari , 2011 Citat: Ursprungligen postat av majasfar Du är till ingen som helst nytta i början,bara mamman med sin mat o speciela doft mvh En tvåbarnsfar ....eller dom första 18 åren. //EnAnnanTvåbarnsfar Haha, gott med denna positiva inställning. Svårt att svara på det utan att verka för bitter. Så vi lämnar det. Annars rullar de ju på. Hopp! Citera
zcream Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 går alltid för vinst ofc =) e du sugen på lite CG någon helg innan om vi styr upp något!? e så jävla livespelsugen så orkar inte vänta te den 26feb Hehe, dåligt med tid. Livet som villaägande pokerspelare är tufft Ska dock vara redo för cash den 26e. Blir ölkonsumtion så man blir knappast långlivad i turren Citera
K1 Postad 29 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2011 fraallan anmäler sig. Skicka ditt mobilnummer och gärna ditt namn för en komplett anmälan Citera
slasktratten Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Fan så gott med så många reggade.. Vill ju dock inte förstöra den goda stämningen men första platsen är redan tagen så ni andra kan slåss om resten av prispoolen. K1 ska du chocka världen och överleva 3 nivåer denna gång? Citera
K1 Postad 1 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2011 53 anmälda. Vänta inte för länge, kommer fyllas fort nu när vi är över 50. 5 riktiga pokerbord är ordnade. Hoppas på minst 4 dealers. Finns de någon som vill vara dealer mot en liten ersättning så är ni välkommna att höra av er Mvh Jonas & Susanne Citera
TotalFarsa Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Anmäler mig. Ska nu min db-kamrat dit kan jag inte vara sämre när jag har barnvakt 3 mil bort. /pm skickat med uppgifter Citera
MikeTime Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Anmäler mig. Ska nu min db-kamrat dit kan jag inte vara sämre när jag har barnvakt 3 mil bort. Hoho! Citera
DrClemetnz Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Då anmäler jag mig också! Skickar även ett PM Citera
K1 Postad 1 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2011 Då anmäler jag mig också! Skickar även ett PM Pm är bra så jag vet att de är seriöst. Gärna fullständigt namn och kanske ett nick med. Sen krävs ett mobilnummer för vidare uppdatering Mvh Jonas & Susanne Citera
fraallan Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Skicka ditt mobilnummer och gärna ditt namn för en komplett anmälan fick du mitt PM ? stog inte med i listan över anmälda nämligen. Citera
MikeTime Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Måste avboka. Jävla företag! Citera
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Måste avboka. Jävla företag! Eftersom närkemaffian öht inte lär dyka upp så avbokar jag med. I mitt fall så var helgen rätt jäkla jobbig eftersom den innebar att jag skulle baxa in kidsen i bilen, köra 30 mil, dumpa dom hos far för att sen styra till kalmar och spela nykter poker, åka tillbaks till far, sova och sen köra bil kl 0900 igen för att hinna hem till ett födelsedagskalas här på gatan. Känns faktiskt rätt skönt att slippa men det är ändå trist nånstans. Citera
K1 Postad 3 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2011 fick du mitt PM ? stog inte med i listan över anmälda nämligen. Du är reggad, bara jag som inte kompleterat listan. 54st är vi med dom två avhoppen som syns här på forumet. Mvh Citera
K1 Postad 3 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2011 Måste avboka. Jävla företag! Skicka gärna ditt namn så avreggar jag dig. Mvh Citera
K1 Postad 3 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2011 Eftersom närkemaffian öht inte lär dyka upp så avbokar jag med. I mitt fall så var helgen rätt jäkla jobbig eftersom den innebar att jag skulle baxa in kidsen i bilen, köra 30 mil, dumpa dom hos far för att sen styra till kalmar och spela nykter poker, åka tillbaks till far, sova och sen köra bil kl 0900 igen för att hinna hem till ett födelsedagskalas här på gatan. Känns faktiskt rätt skönt att slippa men det är ändå trist nånstans. Skicka gärna ditt namn så avreggar jag dig. Mvh Citera
K1 Postad 5 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2011 58st anmälda och avhoppen är borträknade, så namnlistan stämmer inte än, kommer ersätta plats 16 och 17 med nya namn så fort jag fått in två nya anmälningar. Mvh Citera
fraallan Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 köpte precis en gulsvart D.ELM tröja tänkte bara kika om den funkar att lira i =) Citera
Recommended Posts