Gå till innehåll

Pokerbot sng?


NumberNine

Recommended Posts

Är det rimligt att ha en ROI på drygt 20% på 10-pers turbo (3 min blind) sng över drygt 5k spel? Kurvan är mer eller mindre spikrak uppåt, förvisso bara på $10 nivån men ändå. Tycker det verkar lite väl vasst men gillar inte heller tanken på att botar ska få vara så vinstgivande.

 

Om det nu skulle röra sig om en bot eller för den delen en spelare som spelar grymt bra, finns det då några bra tips på motstrategier?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det rimligt att ha en ROI på drygt 20% på 10-pers turbo (3 min blind) sng över drygt 5k spel? Kurvan är mer eller mindre spikrak uppåt, förvisso bara på $10 nivån men ändå. Tycker det verkar lite väl vasst men gillar inte heller tanken på att botar ska få vara så vinstgivande.

 

Om det nu skulle röra sig om en bot eller för den delen en spelare som spelar grymt bra, finns det då några bra tips på motstrategier?

 

Skaffa dig en bot du också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det rimligt att ha en ROI på drygt 20% på 10-pers turbo (3 min blind) sng över drygt 5k spel? Kurvan är mer eller mindre spikrak uppåt, förvisso bara på $10 nivån men ändå. Tycker det verkar lite väl vasst men gillar inte heller tanken på att botar ska få vara så vinstgivande.

 

Om det nu skulle röra sig om en bot eller för den delen en spelare som spelar grymt bra, finns det då några bra tips på motstrategier?

 

Det låter inte normalt nej.

Men vad får dig att tro att det är en bot.

Med tanke på att det är så hög ROI så är det mer troligt att det är en människa som spelar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Förstår inte varför 20% skulle vara så mkt, jag har själv 30% och jag är långt ifrån perfekt.

 

Förvisso på 5$ nivån men jag tvivlar på att 10$ nivån skullle kosta 10%

15$ å uppot tycker jag det börjar kännas som mkt.

 

 

Nu har jag börjat lira SNG igen efter ett par år, jag vet inte... motståndet kanske har har ökat kraftigt dom senaste åren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30% tycker jag är sjukt mkt även om det är 5dollars, på vilket sample har du det?

 

Sharkscopade mig själv precis, det var som sagt flera år sedan jag lirade SNG efter gårdagens spelande.

 

29% var min avarage på 922 spelade.

Nu vågar jag säga att jag sprang dåligt på 5$ nivån vilket syns på grafen.

Är även möjligt att jag sprang bra på nivån under också även om jag inte har nått direkt minne av det.

 

SeeYaa på Everest om du vill scopa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra resultat. Men om resultaten har några år på nacken, så tror jag inte att du kan göra om det. Motståndet har blivit så mkt bättre de senaste åren så tror det är svårt att hålla mkt över 10% i roi ens på 5 dollars nivån.

 

Men kan ha fel, har hänt förr. Grinda 1000st och visa att jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra resultat. Men om resultaten har några år på nacken, så tror jag inte att du kan göra om det. Motståndet har blivit så mkt bättre de senaste åren så tror det är svårt att hålla mkt över 10% i roi ens på 5 dollars nivån.

 

Men kan ha fel, har hänt förr. Grinda 1000st och visa att jag har fel.

 

Jag fick även den uppfattningen när jag lirade igår men folk synar fortfarande som åsnor dock :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...