rilleg Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Men du sprang bra IRL? vi har han på 35 dubbla-inköp över på kanske 250 händer sen augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2010 Men du sprang bra IRL? :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sailordanne Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Hejsan! Nu är jag 20 BI under EV på 6000 händer... Ska det vara så ? Om man fortsätter spela så här ska man då gå plus i längden ? eftersom HEM visar att mitt EV är plus 187 dollar... Tacksam för svar! /Mvh Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Satan vad ni bombar känner mig cpnit här, men 15-20BI under ev på en ~20k händer och då tkr jag att jag springer extremt dåligt. Haha håller med kännde likadant. 20BI under EV som sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Hejsan! Nu är jag 20 BI under EV på 6000 händer... Ska det vara så ? Om man fortsätter spela så här ska man då gå plus i längden ? eftersom HEM visar att mitt EV är plus 187 dollar... Tacksam för svar! /Mvh Danne När du har spelat en ofantligt stor mängd händer kommer ditt resultat ligga kring EV-grafen. Men det är lite lurigt det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 13 inköp under allin-ev på 1.5k händer. Gick rätt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanSmb Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 11 under ev på 1k hands Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Men du sprang bra IRL? Tar mig friheten att svara nej åt ludde här, då han backade €400 på svitenflips mot mig i Barca under samma period. Pengarna har man ju såklart inte sett röken av Fedit: Ska tilläggas att anledningen till det är att jag inte har orkat skeppa kontonummer, så kom inte och klaga på ludde nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Sprang $50k under EV en söndag. Det är nästan alltid Kenny Bräck som läser telefonkatalogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 13 inköp under allin-ev på 1.5k händer. Gick rätt fort. 18 BI under EV på 200 händer. Gick snabbare, I win. F.ö. goodrun i år och förhoppningsvis 4 life så kan inte klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 under ev? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 18 BI under EV på 200 händer.Gick snabbare, I win. Hehe, aldrig får man vara värst i någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 cirka 4474bb på 25 händer. tur att man spelade nl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClarkKent89 Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 -33 bi i all in ev på runt 40 k händer. verkar ju inte va nått speciellt alls om man jämför med andra i den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donkeyboy Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 21BI över EV på 7000 händer. Om man väljer att tro på PT... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammy2cheeks Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 18 BI under EV på 200 händer.Gick snabbare, I win. F.ö. goodrun i år och förhoppningsvis 4 life så kan inte klaga Du trodde ingen skulle komma på dig om du smygwhinea här? /fiskbustarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 Du trodde ingen skulle komma på dig om du smygwhinea här? /fiskbustarn Jätteskoj att du börjar lära dig skoja till saker och ting men nu när jag är din förmyndare måste det tyvärr finnas en professionell distans mellan oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrFroggyX Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 -51 inkop det har aret. Tack gode gud for rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 19k bb på under hundra händer. flugan var me NL2-flips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 PLO session igår. 14BI -EV på 200 händer PLO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_player Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 jävlar vilka sjuka under ev vissa har åkt på, tänkte ta fram min graf från förra månaden när jag va 30-40 bi under men det kommer man ju inte långt på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Hela den här "under EV" grejen är bara bluff från pokersajternas sida för att få behålla förlorande spelare. Rätt logiskt när man tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Hela den här "under EV" grejen är bara bluff från pokersajternas sida för att få behålla förlorande spelare. Rätt logiskt när man tänker efter. Nej. Det logiska vore (om man skulle rigga en sajt) att låta vinnande spelare springa under EV (men fortfarande vinna så de inte gular) och låta förslorande spelare springa över EV. På så sätt fortsätter alla rejka och vinnaren blir i slutändan pokersajten som tar en del av de vinnande spelarnas kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts