slowboy Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Vi kan säga som såhär, om papco inte är sjuk elit nu så är han fan kass Lirade med han typ 06 och då hade han spelat länge redan då HAHA då kör vi en dag ;-) Citera
Scaniac Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 Vi kan säga som såhär, om papco inte är sjuk elit nu så är han fan kass Lirade med han typ 06 och då hade han spelat länge redan då äsch thrue 1337 blir man ju genom att nöta pcwer dagar i ända och sånt trams orkas inte, public hero kan stämma mer:) Sen kan ja hålla med om att cs är de fps spel någonsin, 1.6 speciellt, (blev inte så djupt insatt på 1.5) men cs source kan slänga sig i skogen och gräva ner sig, ungefär som mitt cashgame lir Citera
wahlen1 Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 HAHA då kör vi en dag ;-) Jag slutade spela 06 och då var jag sinnes sjukt bra! Min dator klarar inte av 100fps och då kan jag inte lira Måste ha perfekta inställningar vettu! Ska köpa ny dator om ett tag och då kan vi lira!! Citera
slowboy Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Jag slutade spela 06 och då var jag sinnes sjukt bra! Min dator klarar inte av 100fps och då kan jag inte lira Måste ha perfekta inställningar vettu! Ska köpa ny dator om ett tag och då kan vi lira!! Spelar ju ingen roll om datorn klarar av 100 fps om du inte har en skärm som klarar 100 hz =), har du inte en BENQ lr samsung 2233rz så eller en vanligt CRT, men det har väl inga kvar , för då klarar ändå inte skärmen mer än 60 fps =) Citera
wahlen1 Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Spelar ju ingen roll om datorn klarar av 100 fps om du inte har en skärm som klarar 100 hz =), har du inte en BENQ lr samsung 2233rz så eller en vanligt CRT, men det har väl inga kvar , för då klarar ändå inte skärmen mer än 60 fps =) sant, men vill fortfarnade att det flyter och det gör det inte med min dator Citera
slowboy Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 sant, men vill fortfarnade att det flyter och det gör det inte med min dator True, lagg kan förstöra känslan ganska sjukt mycket Citera
schumme Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Grind till tidig morron slutade med 10 dollar back. +- 0 på cashgamet och en MTT för $11 var resultatet. Citera
Scaniac Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 True, lagg kan förstöra känslan ganska sjukt mycket äsch sicka whiners, vänjer man sig vid lagget kan man panga hur bra som helst Citera
Scaniac Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 summasummarum är där 4500SEK jag ska casha in på ett annat ställe, och det lutar åt europoker dock för där är 3 garanterade donkeys (schumme und clownjäveln samt valjäveln1) och pga rakeracet och tbh ska de bli skönare och lira med dollas istället för euros Citera
Scaniac Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 Strålande nyheter Denna dagboken kommer att fortsättas i en sammanslagen dagbok med lineupen: wahlen1 soni schumme clownx ante2000 scaniac Vilket gör att denna dagbok här är numera nerlagd. Den fortsätter på: http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/60575-team-bustgatan-play-hard-go-pro-89.html GL! ser gärna att den moderator låser denna dagbok Citera
Recommended Posts