Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 460
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vi kan säga som såhär, om papco inte är sjuk elit nu så är han fan kass :) Lirade med han typ 06 och då hade han spelat länge redan då ;):mrgreen:

äsch thrue 1337 blir man ju genom att nöta pcwer dagar i ända och sånt trams orkas inte, public hero kan stämma mer:)

Sen kan ja hålla med om att cs är de fps spel någonsin, 1.6 speciellt, (blev inte så djupt insatt på 1.5) men cs source kan slänga sig i skogen och gräva ner sig, ungefär som mitt cashgame lir :mrgreen:

Postad
HAHA :D då kör vi en dag ;-) ;-)

Jag slutade spela 06 och då var jag sinnes sjukt bra! :) Min dator klarar inte av 100fps och då kan jag inte lira :( Måste ha perfekta inställningar vettu! :) Ska köpa ny dator om ett tag och då kan vi lira!!

Postad
Jag slutade spela 06 och då var jag sinnes sjukt bra! :) Min dator klarar inte av 100fps och då kan jag inte lira :( Måste ha perfekta inställningar vettu! :) Ska köpa ny dator om ett tag och då kan vi lira!!

Spelar ju ingen roll om datorn klarar av 100 fps om du inte har en skärm som klarar 100 hz =), har du inte en BENQ lr samsung 2233rz så :D eller en vanligt CRT, men det har väl inga kvar ;), för då klarar ändå inte skärmen mer än 60 fps =)

Postad
Spelar ju ingen roll om datorn klarar av 100 fps om du inte har en skärm som klarar 100 hz =), har du inte en BENQ lr samsung 2233rz så :D eller en vanligt CRT, men det har väl inga kvar ;), för då klarar ändå inte skärmen mer än 60 fps =)

sant, men vill fortfarnade att det flyter och det gör det inte med min dator :o

Postad

summasummarum är där 4500SEK jag ska casha in på ett annat ställe, och det lutar åt europoker dock för där är 3 garanterade donkeys (schumme und clownjäveln samt valjäveln1) och pga rakeracet

:) och tbh ska de bli skönare och lira med dollas istället för euros