Scaniac Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Numera finns det inga svennar kvar i pokerstars team va? dock undantag sundin Citera
BlueAce Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Kolla in http://www.pokerstars.com/team-pokerstars/ Citera
Cyntax Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Postad 26 Oktober , 2010 Pokerstars har insett att Sverige är en död marknad för dem? Skatteverket jagar deras kunder och svenskarna slutar spela. Ingen bra idé att fortsätta sponsra några svenska proffs då?! Citera
johjo Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Finns inte direkt skäl att ha ett proffs bara för att dennne är svensk då den svenska pokermarknaden har mattats av. Det är inte heller så att det finns några svenska superstjärnor som ger uppmärksamhet i resten av världen, så det är ganska naturligt att istället satsa på fransmän och italienare där det finns stora marknadsandelar att slåss om. Citera
Slaskpelle Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Klart vi ska ha en svensk! Lite nationalheder får jag be om! Jag föreslår en "crazy scandie" ... Citera
Steel Postad 28 Oktober , 2010 Rapport Postad 28 Oktober , 2010 Klart vi ska ha en svensk! Lite nationalheder får jag be om! Jag föreslår en "crazy scandie" ... Hellre en "idiot from northern europe" imo Just det, Sundin var det ju. Idiot pokermässigt iaf^^ Citera
PokerStars_Karl Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Postad 29 Oktober , 2010 Hej, Det är givetvis något vi tittar på kontinuerligt, men det kommer när det kommer. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts