Partneransvarig Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 Söndagen den 24 Oktober har en trevlig turnering med sig från PartyPoker där dom har adderat en Monthly Million biljett värd $640 samt att det lagts $360 cash i prispoolen. Turnerings information Namn: POKER SE Datum: 24 Oktober Tid: 21:00 (15:00 EDT i klienten) Inköp: $10+$1 Lösenords rebus: motsvarighetentillpcärmac,vilketbolagtillverkardessa? (fem bokstäver, skrives med små bokstäver) Det är även sen registrering till nivå 2 (dvs 30 min) För er som inte har ett konto hos PartyPoker kan skapa ett här! Jag ser gärna att ni kommer med kommentarer på turneringarna vi kör så jag kan göra de bästa möjliga turneringarna till er. OBS håll er till respektive tråd för dom olika bolagens turneringar. Lycka till och må poker gudarna vara på er sida Citera
parmesan Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 Her har de til og med fått til $1000 added. Weeeee Er regget obv. Citera
Blackbird Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Postad 22 Oktober , 2010 Så vinnaren får då Monthly Million biljett? Så du menar att prispotten är $1360, är lite förvirrad här Citera
Vasabo Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Personligen tycker jag att det gärna får vara lite plattare utdelningsstruktur. Särskilt när det är få deltagare blir det väldigt stora hopp mellan bubblan och pris. Första prisplats kan vara $200+ vilket är ett väldigt stort hopp från bubblan imao. Sen har vi ju självklarheter som att dom turneringar som är spärrade till att ha öppnat kontot här suger för dom som inte får vara med. Personligen tycker jag att det är mycket bättre att turrarna är lösenordsskyddade än att dom är spärrade för alla andra än dem som har öppnat konto vi a poker.se även i de fall där jag FÅR vara med. OM inte av andra orsaker så för att det alltid strular för någon som är berättigad att vara med. Annars tycker jag att det är ett väldigt trevligt komplement till söndagsgrinden att ha upp en forumturre. Bra jobbat med dessa. Citera
Slipknot345 Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Personligen tycker jag att det gärna får vara lite plattare utdelningsstruktur. Särskilt när det är få deltagare blir det väldigt stora hopp mellan bubblan och pris. Första prisplats kan vara $200+ vilket är ett väldigt stort hopp från bubblan imao. Sen har vi ju självklarheter som att dom turneringar som är spärrade till att ha öppnat kontot här suger för dom som inte får vara med. Personligen tycker jag att det är mycket bättre att turrarna är lösenordsskyddade än att dom är spärrade för alla andra än dem som har öppnat konto vi a poker.se även i de fall där jag FÅR vara med. OM inte av andra orsaker så för att det alltid strular för någon som är berättigad att vara med. Annars tycker jag att det är ett väldigt trevligt komplement till söndagsgrinden att ha upp en forumturre. Bra jobbat med dessa. Men denna är ju inte låst? Citera
Blackbird Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Du har rätt Glue900, den här är öppet med lösenord. Citera
wildbrain Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 prispoolen är onekligen "topheavy" i denna eftersom vinnaren får $640+procent på resterande pengarna också... just nu med 5 reggade 1. 640+205 2. 123 3. 82 Citera
Slipknot345 Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Aa det är ju iofs ett jävla hopp! Kanske borde jämnas ut lite ^^ Citera
badabing499 Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 jobbar kväll, så får se om jag hinner hem til ldenna Citera
Jardemyr Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Lækkert med tokens added.. Måske man med så store tokens burde nøjes med at give token til nr 1, derefter udbetale penge fra nr 2 og nedefter ? Jarde, jeg er klart med iaften. Citera
Crappy Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Som vanligt får ni tampas med mig Nåja det är mer att betrakta som gratismarker Citera
devalanteriel Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Jag planerar också att spela faktiskt. Citera
Blackbird Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Vad fan är det för lösenord? Citera
Slipknot345 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Vad fan är det för lösenord? ...*********.... Citera
Blackbird Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Tack så mycket! Party Poker nick är UnknownFlush borta Citera
XeroxFin Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 tips Inte ok, ta bort! Blackbird också! Citera
Partneransvarig Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Hoppas det blir lite krig nu då i denna turnering GL alla som kommer spela. Citera
Blackbird Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Vadå? Jag hade inte kommit in i turnering utan honom så jag tackar Citera
hogge75 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Borde vara ett krav att klara av den svåra rebusen för att få spela turren.... Citera
Vasabo Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Men denna är ju inte låst? Du har rätt Glue900, den här är öppet med lösenord. Som jag förstod det ville partneransvarige ha kommentarer kring forumturneringarna och jag försökte svara. Mitt svar gällde forumturneringar i allmänhet, inte denna specifikt. Till denna turnering är jag reggad och klar trots att jag hatar partys turneringsstruktur generellt. Lycka till alla Citera
Recommended Posts