Gå till innehåll

Vem vill möta NiklasVegas HU?


NikLasVegas

Recommended Posts

Det humoristiska ur lite slapstick-perspektiv ni letar efter är, förstås, hur okreativt och dåligt försöket till humor är.

Det är lite som när den där socialt efterblivne killen försöker dra ett skämt för en stor grupp, men gör det så dåligt att det leder till pinsam tystnad.

 

Har med tiden lärt mig att man i sådana situationer bör acceptera misslyckandet och lyfta upp det till ytan på en gång, istället för att försöka dölja hur obekväm hela gruppen blev. Annars blir det downer för alla, istället för bara en liten knäpp på näsan till den som levererat misslyckandet. De känslor av sympati som kommer instinktivt bör istället användas till att förklara att killen är okey ändå, och att misslyckandet inte är hela världen.

 

Så nu tycker jag att vi alla tar varandra i handen och förklarar att: Niklas, du är okey!

 

Sedan kan vi lägga detta bakom oss och gå vidare. Vi blir starkare av detta. Starkare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är rätt tolerant, men de som inte tycker det här "skämtet" saknade för mycket för att ens få kallas ett skämt bryr jag mig inte så himla mycket om. Diskvalificerade åsikter.

 

De som inte fattar att jag har distans nog att åtminstone notera ett riktigt skämt har helt missat att min avatar är en oerhört missnöjd fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså trillske, det är lite som att drottningen skulle säga att hey baberiba imitationen inte är så bra. tappar trovärdighet när det kommer från den man skämtar om.

Exakt rätt förutom att första inlägget i den här tråden bara är pinsamt och totalt saknar humor, vilket inte hey baberiba gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...