khrille Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Postad 7 Oktober , 2010 Vi är ett kompisgäng som spelar poker. Vi skulle behöva en dealer som kunde ställa upp någon lördag då och då. Hör av dig om du är intresserad. khrille_2@msn.com. Vi håller till i Stockholm. Citera
Ola Brandborn Postad 7 Oktober , 2010 Rapport Postad 7 Oktober , 2010 Du får nog mer svar om du talar om var i Sverige det handlar om Citera
spelberoende Postad 8 Oktober , 2010 Rapport Postad 8 Oktober , 2010 Jag är billig. Bor i kiipiisjärva norr om lappanraanta. Holla when you need me. Citera
khrille Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2010 Vi håller till i stockholm och behöver en dealer. Citera
Mjukis Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 Om ni flyttar spelet 30 mil söderut så kan jag ställa upp Citera
Drunken_Penguin Postad 9 Oktober , 2010 Rapport Postad 9 Oktober , 2010 Hur mycket betalar ni och vad har ni för krav på dealern? Citera
khrille Postad 9 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2010 Dealern ska naturligtvis kunna reglerna och ha en hyfsad speed då det gäller att dela ut kort, man behöver absolut inte vara proffsdealer. Trevlig och social är lika viktigt. Hör av er via mail så kan vi alltid komma överens om ersättning. Citera
thomaslsjung Postad 11 November , 2010 Rapport Postad 11 November , 2010 Om ni vill anlita dealer eller hyra utrustning kan jag rekommendera evenemangspoker.se Citera
Recommended Posts