Jardemyr Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Har spillet mig i top5 i en af satelitterne, er der mon godiebags på vej ?? Mvh Jardemyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Jag kollar med Unibet om goodisarna är skickade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saft_suse Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 jeg vant også min kval:unibet nick:saft_suse funnet ut hvordan det ligger an? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
japp68 Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Hej Partneransvarig. Har du hört något om goodie är skickad? 2. kommer det bli några medlemstävling m inköp till något av SM turrarna? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OJP Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Trick or Treat? Godis! Please! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Trick or Treat? Godis! Please! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OJP Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Ser inte etiketterna riktigt, men om de lyckas leverera en låda med innehåll som på bilden, så ska åtminstone jag sluta tjata. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 7 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2010 Talat med Unibet nu och jag skulle vilja att ni skickar ett PM till mig om ni hamnat bland de fem första i någon turnering vilket berättigar till en goodie. Det är en Unibet T-Shirt som kommer skickas så meddela mig vilken storlek som önskas. För er som vann en turnering till då ni redan hade en biljett och då är berättigade till Goodie Bag så ska dessa vara på väg. Utforma PM som följande Subject Unibet Goodie sedan vilken storlek på T-Shirt ni vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
japp68 Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 Hej. Någon som fått sin goodie? mvh janne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saft_suse Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 jeg har IKKE fått noe ........... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
japp68 Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 har kommit och nu är micke norinders blogg nerlagd. Går att köpa domänen. Bara att inse att inget kommer, poker UniB nerlagt?? RIP mvh janne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Jag har mailat Unibet angående detta och goodies. Så det ska komma en lösning på detta. Ledsen för detta men var helt säker på att det var avklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unibet Postad 18 Januari , 2011 Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 Hej, Till alla er som ännu inte har fått era Unibet Goodies för höstens turneringar så maila direkt till mig på gustav.lipcsey@unibet.com. Ange username och om det är annan address än den ni har uppgett på ert Unibet konto som goodies ska skickas till. Mvh, Gustav Lipcsey Head of Affiliates Unibet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nezor Postad 18 Januari , 2011 Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 har kommit och nu är micke norinders blogg nerlagd. Går att köpa domänen.Bara att inse att inget kommer, poker UniB nerlagt?? RIP mvh janne Ingen skulle bli förvånad om så var fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unibet Postad 18 Januari , 2011 Rapport Share Postad 18 Januari , 2011 Hej, Alla goodies kommer att skickas och faktum är att de allra flesta redan ska ha mottagit sina T-shirts osv. Så fort vi har fått in mail från de som saknar sina goodies kommer de skickas ut. Mvh, Gustav på Unibet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saft_suse Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 hvor mange dager går det ca fra jeg sender mail til premien kommer frem til norge? mvh (sendte 26/1) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jappen Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 men inte fått något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts