Ezkash Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 UTG 4825 Storstack UTG +2 6470 Storstack SB 5776 BB 6190 Blinds 1000 - 2000 Jag kan hinna att folda även nästa varv utan att åka men är inte säkert. 5 priser. Jag QQ på BB och SB pushar. Syn eller fold? Citera
Soni Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Intressant. Tror nog att det lutar åt syn ändå. Citera
Ola Brandborn Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Är stacksizen före eller efter att ni betalt blindarna? Citera
Ezkash Postad 2 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Är stacksizen före eller efter att ni betalt blindarna? Före! Lite rörig HH... Citera
Kometen Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Riktigt intressant scenarie, UTG kommer ju att vara tvungen att spela en hand innan dig. Jag hade synat, känns rätt. Bubblor är något där jag inte spelar bra runt dock Citera
m1978 Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Sjukt svår. Skulle ta full time och blunda och trycka med 1 sek kvar. Lutar åt syn för min del, därför säger väl Ola fold Citera
Ola Brandborn Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Före! Lite rörig HH...Om det är före så är det syn. Annars hade jag varit tvungen att fundera lite. Citera
tarmac Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Bara så jag fattat det rätt, du har alltså 2x BB kvar i stacken efter blinds? Om så är fallet är ju synen självklar imho.. Du lär ju knappast få bättre läge. Citera
JohahH Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Ja du lär ju sitta och svära rätt bra i efterhand om du foldar här och blindar ut dig sen iallafall. Tycker vi måste syna här vi har så lite kvar i stacken att vi inte kan sitta och hoppas att de andra blir utslagna! Citera
mackan996 Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Postad 4 Oktober , 2010 Finns en Fold i detta läget? Mardrömmen är att vi foldar och båda shortisarna lyckas dubbla och vi blir bort blindad. I mitt tycke finns inte fold , Enda gången jag skulle folda QQ är om bigstack 1 raise och nån pushar innan. SB kommer ju pusha väldigt Light då han vet du bara kommer synar med AK+JJ+ och tror mycket väl han kommer ställa sjukt brett just därför. Just pga att UTG är så short. Hade vi däremot haft tex 9000 kanske man skulle kunna folda men tror jag synar ändå. Citera
heltok Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Postad 4 Oktober , 2010 syn och det är inte ens nära. förvisso i multiplayer funkar inte matematiska lösningar men rätt svar var att syna: 8.6%, 66+ A9s+ AJo+ KQs Citera
Recommended Posts