Mr.Gul Postad 30 September , 2010 Författare Rapport Postad 30 September , 2010 Posta inte frågor i nybörjardelen om du nu bara ska säga emot svaren. Det alla sagt är rätt, och du har fel. Utveckla Citera
Longple Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 60 sngs är inget sample, du kan förlora 60 stycken AK vs QQ på raken ibland. spela några tusen till för att få reda på en mer korrekt ROI% Citera
tarmac Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Summering på allt som alla sagt här, för att underlätta för dig TS... 1. SPELA MER! 2. ALLA KAN HA OTUR! 3. DU KAN OMÖJLIGEN SPELA PERFEKT UTAN TRÄNING, SE #1. I övrig är HU's sjukt kul, min fråga är hur många inköp på vilken nivå din rulle består av? Citera
Shahin86 Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 60 sngs är inget sample, du kan förlora 60 stycken AK vs QQ på raken ibland. spela några tusen till för att få reda på en mer korrekt ROI% lillkrydden där med o torska 60 raka flips "ibland", är typ minst en på miljarden o göra de. (= Citera
-samba- Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Även om du spelar bra och får in markerna fint gång på gång och är bättre än motståndaren är BE-stretches på 500 HU-Sng inte helt sjukt. Händer tyvärr ibland. 60 st HU-Sng spelar jag på 1-2 dagar och att jag varje varje dag ska gå plus händer inte. Däremot kommer perioder där jag har ett ROI på 30 över flera hundra matcher, vilket jag inte "förtjänar". Summa summarum, sluta gnäll på variansen och se till att spela bra och fokuserat och inte va så resultatinriktad på kort sikt. Citera
Mr.Gul Postad 1 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Summering på allt som alla sagt här, för att underlätta för dig TS... 1. SPELA MER! 2. ALLA KAN HA OTUR! 3. DU KAN OMÖJLIGEN SPELA PERFEKT UTAN TRÄNING, SE #1. I övrig är HU's sjukt kul, min fråga är hur många inköp på vilken nivå din rulle består av? Spelar inte så stor roll men hade 135 på 2$ innan ja casha ut Citera
honest99 Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 HEla 60st alltså... Vinner du inte efter det så finns det ingen bot alls! Jodå, det finns många och de blir ständigt bättre. Citera
Bubblan Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Otur säger ni jag säger konstant motrigg, tro mig men det är så in helvete mycket tur i detta spel så att det inte är sant.Forstsätt spela säger ni. Jo tjena! Mer skill i nhl 11 än det här iaf det kan man ju konstatera http://www.pokerhand.org/?5718866 Sjukt!!! Detta var sista gången jag lirade poker Sant, du har sjukt otur i den handen! Men såna där kan man få smaka på flera gånger på en och samma kväll när variansen går emot. Det är sjukt frustrerande, men det är sånt som händer! Jag har haft två oturskvällar i rad och har varit ruggigt frustrerad, men vet ändå att jag gör rätt och man kan inte göra något åt att man ibland torskar massor med EV+ lägen. Får du in degen i sådär stora överlägen så kommer du att gå fint plus... I det långa loppet! Citera
killerwolf Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 lillkrydden där med o torska 60 raka flips "ibland", är typ minst en på miljarden o göra de. (= lol... prova 1 på 1152921504606846976 =), kan ha slagit fel på windowskalken provade två ggr o fick olika resultat men ena var typ *10^19 så skitsamma.. båda är likaledes bisarrt stora tal. Citera
erskan Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Vad tror ni, köra husng's tills man är på typ $50 - $100 för att sedan byta över till cash NL50 - NL100? Vad tror ni ger mest profit? Citera
partygranen Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Andreas Hurtigs HU sit n go kolla dem, där lär du dig mycket. Citera
Jinti91 Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Postad 4 Oktober , 2010 haha, varför ens posta här när du inte ens vill ta åt dig av det folket har att säga för att försöka få dig att utvecklas? tycker det är rätt kul Citera
Soni Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Postad 4 Oktober , 2010 Det jag stör mig mest på, är titeln på den här tråden! Hur jag än försöker formulera den så får jag inte rätt på den! Snälla förklara varför du skrivit som du gjort!!!!! Blir galen. Citera
GulaGreger Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Postad 4 Oktober , 2010 Om soni fick välja skulle han vara en fluga. "Då skulle jag äta bajs." Citera
Nr1 Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Postad 4 Oktober , 2010 Skippa "undviker helst böcker"-stilen och bete dig som om du vill lära dig nåt istället så gör du säkert det. Citera
Soni Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Postad 4 Oktober , 2010 Om soni fick välja skulle han vara en fluga."Då skulle jag äta bajs." Du kommer ihåg det alltså Helvete... Citera
sexyterran Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Postad 4 Oktober , 2010 Du kommer ihåg det alltså Helvete... varför bara om fluga? bara gå å äta bajs som människa on topic: jag gula mrgul på en site hehe Citera
Recommended Posts