Gå till innehåll

Hur bli bra av HU spelare?


Mr.Gul

Recommended Posts

Sitter å lirar, Hu 2$ Sng. Har en roi på 0%. Spelat 60 matcher, vinner typ 3 i rad torskar 3 irad. Det är liksom som att jag måste förlita mig på turen. Men så kommer den sjuka oturen och man torskar.

 

Hur ska man gå till väga för att bli bättre? Undviker helst att läsa böcker. Som är tjocka som biblar. Har ni några tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom vad man behöver "EN JÄLVA MASSA TUR" varje gång jag hade högsta paret hade han 2par han hade triss all möjligt. Så jälva sjukt. Lika avancerat som yatzy ungefär. Bluffa glöm det synar ner ändå!!! Hur ska man kunna vinna i längden i ett spel där turen spelar stor roll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom vad man behöver "EN JÄLVA MASSA TUR" varje gång jag hade högsta paret hade han 2par han hade triss all möjligt. Så jälva sjukt. Lika avancerat som yatzy ungefär. Bluffa glöm det synar ner ändå!!! Hur ska man kunna vinna i längden i ett spel där turen spelar stor roll?

 

Tänk långsiktigt! I kortare perioder kan tur spela stor roll, i det långa loppet spelar turen mindre och mindre roll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur säger ni jag säger konstant motrigg, tro mig men det är så in helvete mycket tur i detta spel så att det inte är sant.

Forstsätt spela säger ni. Jo tjena!

Mer skill i nhl 11 än det här iaf det kan man ju konstatera

 

http://www.pokerhand.org/?5718866

 

Sjukt!!!

 

Detta var sista gången jag lirade poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur säger ni jag säger konstant motrigg, tro mig men det är så in helvete mycket tur i detta spel så att det inte är sant.

Forstsätt spela säger ni. Jo tjena!

Mer skill i nhl 11 än det här iaf det kan man ju konstatera

 

http://www.pokerhand.org/?5718866

 

Sjukt!!!

 

Detta var sista gången jag lirade poker

 

Posta inte frågor i nybörjardelen om du nu bara ska säga emot svaren. Det alla sagt är rätt, och du har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...