Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tänk vad geschwint det hade varit om man kunde få upphäva sin avstängning på Stars nu när Krukan kört igång sina turrar.

Efter att jag själv bett om att få stängas av från Stars (misstankar om collusion vid ett par tillfällen) skulle det dock vara kul att kunna vara med och spela Krukans turrar, då det är näst intill obefintlig risk att nåt sånt skit skulle ske där.

Men det är väl inte möjligt antar jag?

Postad

Du var misstänkt för collusion vid "ett par tillfällen", och stängde således av ditt konto... själv?

Maila supporten istället, här händer inget. Jag vågar nog säga att du inte får nåt konto tillbaka i alla fall, brukar väl vara rätt PK när det kommer till sånt.

Postad

Tror iofs han menade att han misstänkte att det förekom collusion på Stars och därför stängde sitt konto där.

Efter att jag själv bett om att få stängas av från Stars (misstankar om collusion vid ett par tillfällen)
Postad
En gång när jag skulle lämna in min bil på sevice så misstänkte jag att dom myglade med priserna på verkstaden. Så jag skrotade bilen i stället.

En gång när mitt liv var precis sådär intetsägande och självmordsframkallande som det är 350 dagar om året så skrev jag nåt i stil med ...see above.

Det sämsta med din post är att det inte ens är en likvärdig liknelse. Men det har väl inte du hjärna nog att fatta. Tomte.

Postad
Hej

Om du har stängt av ditt eget konto från spel så kan det inte användas förrän tiden har gått ut.

Om du misstänker oegentligheter i spelet så rapporterar du det till supporten, alla misstankar utreds.

Maila gärna support@pokerstars.com för ett mer kontospecifikt svar.

Mvh,

Karl

PokerStars Support

Oegentligheterna rapporterades, och jag fick rätt i ett av fallen.

Men det gör ju ingen skillnad.

Tack för svar, då vet jag vad som gäller.