J-O Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 OBS. Inte ett dugg avundsjuk på er. Vad är väl en träff hos MT när man kan få jobba arslet av sig istället . Instämmer, sitter och häckar på jobbet, trodde jag skulle kunna ta en tur och säga hej i morgon, det sket sig :cry: Citera
jm_j Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Ja du ska inte lyssna på jmj i af, han tänkte tydligen lura iväg dig till Hallonbergen!? Hahahaa... Jag hämtar upp er i Vällingbyrondellen vid Shellmacken om det går bra? Tydligen ska vi ta den längre vägen som är bättre över Västerås och det borde ta typ 3 timmar. Är 8:30 för tidigt? Blev lite hjärnsläpp där. Kollade närmaste tunnelbanestationen till dig men prickade iaf rätt färg. ;-} Okay! 9:40.Var ska jag stå? Vad har ni för bil? Stå vid vändplanen (direkt till vänster när man kommit ut från stationen) så kommer jag dit med min vita Audi 100. Föreslår att Cyntax tar kartläsarplatsen, jag sparkar på stolen bakom honom och eloket på din. Citera
bjoelle Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Juggs, du bokade tåg igår? Jag köper med en öl även till dig Oj oj, highrollern crappy tar i så han spricker! Citera
hogge75 Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Oj oj, highrollern crappy tar i så han spricker! Måttlighet är en dygd Citera
Drunken_Penguin Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Mike, säljer du sprit? Citera
Crappy Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Oj oj, highrollern crappy tar i så han spricker! Nja, mest orolig för att juggs inte tål mer. Men hur många tar du med till oss? (Inga efterkonstruktioner nu ) Citera
jm_j Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Mike, säljer du sprit? Nej. Däremot gör jag det om du kör förbi Råcksta/Vällingby... ... ... .... Citera
bjoelle Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Nja, mest orolig för att juggs inte tål mer. Men hur många tar du med till oss? (Inga efterkonstruktioner nu ) Är väl ev+ på att köpa med ett flak älg-öl gissar jag på, men är väl mer underhållande med sprit. Om man kunde få tag på en 3liters jelzin hade det väl passat er. Citera
xcobra Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Blev lite hjärnsläpp där. Kollade närmaste tunnelbanestationen till dig men prickade iaf rätt färg. ;-} Föreslår att Cyntax tar kartläsarplatsen, jag sparkar på stolen bakom honom och eloket på din. Såg du att vi gick tillbaka till första planen att jag hämtar er (dig och eloket) klockan 10 och inget annat? Så ni inte står och fryser i rondellen redan 830 menar jag.. Fast du har väl en dunk sprit du kan värma dig med iofs.. Citera
jm_j Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Såg du att vi gick tillbaka till första planen att jag hämtar er (dig och eloket) klockan 10 och inget annat? Så ni inte står och fryser i rondellen redan 830 menar jag.. Fast du har väl en dunk sprit du kan värma dig med iofs.. Försöker att komma ihåg tiden. Annars får jag väl knata iväg till till Blackeberg och kidnappa en kompis katt att värma mig... Citera
Cyntax Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Såg du att vi gick tillbaka till första planen att jag hämtar er (dig och eloket) klockan 10 och inget annat? Så ni inte står och fryser i rondellen redan 830 menar jag.. Fast du har väl en dunk sprit du kan värma dig med iofs.. Jag tar kartläsaren. Inte för att jag tror den behövs.Har vi adress till restaurangen? Vilka åker i vår bil? xcobra, Cyntax, jm_j och eloket? Jag kan köra också. Citera
MikeTime Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2011 Tror jag har koll på de flesta som kommer nu, med ett undantag - Gosan1. Nån som har msn eller liknande kontakt med henne/honom och kan kolla om h*n är medveten om h*n har en ordinarie plats i turren? Citera
MikeTime Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2011 Har vi adress till restaurangen? Knappa in järnvägsstationen, Hallsberg så hittar ni. Hotellet ligger 50 meter bort. Citera
xcobra Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Jag tar kartläsaren. Inte för att jag tror den behövs.Har vi adress till restaurangen? Vilka åker i vår bil? xcobra, Cyntax, jm_j och eloket? Jag kan köra också. Haha, bra där jmj! =) Cyntax: Rätt gissat! Du kommer inte behöva köra, men tack för erbjudandet. Jag hittar till restaurangen! (Den skulle ju ligga på torget i Hallsberg, hur svårt kan det va´?) ((jag pm:ar mitt nr utifallatt..)) Citera
eloket Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Ja du ska inte lyssna på jmj i af, han tänkte tydligen lura iväg dig till Hallonbergen!? Hahahaa... Jag hämtar upp er i Vällingbyrondellen vid Shellmacken om det går bra? Tydligen ska vi ta den längre vägen som är bättre över Västerås och det borde ta typ 3 timmar. Är 8:30 för tidigt? 10 blir tokbra. Shell finns vid båda v-byrondellerna. Den ena bemanad den andra inte. Vilken menar du? Nr 1 från stan är den som är bemannad. Jag gissar på den om jag inte får något svar. Jag PMar mob nr. Citera
xcobra Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 10 blir tokbra. Shell finns vid båda v-byrondellerna. Den ena bemanad den andra inte. Vilken menar du? Nr 1 från stan är den som är bemannad. Jag gissar på den om jag inte får något svar. Jag PMar mob nr. hahaha ja men det är ju TYPISKT! Varför kan det inte bara vara enkelt?? Fast det blev det ju nu, då tar vi såklart den första! Citera
m1978 Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Jag har laddat senaste veckan med att inte vinna en pokerhand så jag kommer vara grymt rungood imorrn.. känns bra Citera
Nizse Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Jag har laddat senaste veckan med att inte vinna en pokerhand så jag kommer vara grymt rungood imorrn.. känns bra Då är vi två Citera
bensjo Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Det är nära nu. Skall bli riktigt trevligt, återigen. Nizse! Hoppas att du sover (ensam) och drömmer sött o vaknar blött. Glöm inte att hämta upp mej. Citera
Nizse Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Det är nära nu.Skall bli riktigt trevligt, återigen. Nizse! Hoppas att du sover (ensam) och drömmer sött o vaknar blött. Glöm inte att hämta upp mej. Lugnt Bensjo, vi är där vid 1000. Nyktra och pigga Citera
Crappy Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Lugnt Bensjo, vi är där vid 1000. Nyktra och pigga VA? Inag kvinnor inatt som förstör uppladdningen? Citera
affe2000 Postad 15 Januari , 2011 Rapport Postad 15 Januari , 2011 Hoppas ni får en trevlig kväll! Citera
Nizse Postad 15 Januari , 2011 Rapport Postad 15 Januari , 2011 VA? Inag kvinnor inatt som förstör uppladdningen? Det var en del ironi i förra inlägget men tyvärr inga kvinnor ikväll. (änsålänge) Citera
splashy Postad 15 Januari , 2011 Rapport Postad 15 Januari , 2011 Högst troligt magsjuk kan kanske vara något dåligt jag käkat. Återkommer i morgon bitti! Nu skall jag försöka somna om. Mvh Nice Hand GG Citera
MikeTime Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2011 Högst troligt magsjuk kan kanske vara något dåligt jag käkat. Återkommer i morgon bitti! Nu skall jag försöka somna om. Mvh Nice Hand GG Men NHGG då! Låter inget vidare. Jag som redan bäddat bäddsoffan åt dig och Illvillja... Hör av dig när du vet, Illvillja har mitt mobilnummer. Citera
Recommended Posts