Drunken_Penguin Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 Ursäkta mig fulla pingvin, men har inte bordslottningen varit klar i månader? Det beror på hur man ser det. Jag har suttit vid bord 1 sedan första lottningen vad jag kan minnas i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 Ditt pingvin elände, lärt dig dricka öl än? Eller ska du ha cider nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 Ditt pingvin elände, lärt dig dricka öl än?Eller ska du ha cider nu igen? Dumt att lära sig dricka äckliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 Det går bra! Var finns du? En plats kvar från Sthlm på lördag! Hässelby, men vi kan säkert hitta nån bra samlingsplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Kanske skulle lägga ut en blänkare om samkörning.Vi är 2 som kör bil från söder om Jönköping. Minst 2 till kan vi klämma in om någon är intresserad. Ser för övrigt mer fram mot detta än julafton! Jag kör en sista bump på denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Ursäkta att jag varit kommunikationshandikappad på sistone. Som liten tröst har jag fixat extra bounty på crappy, samt att xcobra kan få den som Lisa hade på sig om den är kvar... Intresserad av en plats. Hässelby, men vi kan säkert hitta nån bra samlingsplats. Går busbussar från Vällingby till Hjulsta, Kista och Runkeby, sen är det bara å ta orient express till xcobra. Annars är det ca 1 timme med tuben. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Operation "Större Parkering" inleds. Något jag tror glädjer de flesta bilburna deltagarna, framförallt ValterErik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Ursäkta att jag varit kommunikationshandikappad på sistone. Som liten tröst har jag fixat extra bounty på crappy, samt att xcobra kan få den som Lisa hade på sig om den är kvar... What??? :shock: :mrgreen: Kul, kan man få reda på vad det är utfäst på mitt huvud? Vi kan iaf konstatera att det sannolikt är den enklaste bonuntyn att plocka denna helg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Operation "Större Parkering" inleds. Något jag tror glädjer de flesta bilburna deltagarna, framförallt ValterErik. Jag trodde det var för att det skulle bli lättare att hitta Nizze. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 What??? :shock: :mrgreen: Kul, kan man få reda på vad det är utfäst på mitt huvud? Vi kan iaf konstatera att det sannolikt är den enklaste bonuntyn att plocka denna helg Du menar svåraste? Gäller ju att få dig att spela en hand för att kunna ta bountyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Du menar svåraste? Gäller ju att få dig att spela en hand för att kunna ta bountyn. Nope, bara att vänta tills jag blindat bort mig och sno den sista från knappen Eller så få jag åka ut tidigt så jag kan göra dig sällskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Ploga upp all snö mot väggen på ladan så kan jag åka pulka från taket när jag bustat Undra vilken färg snön runt lokalen kommer ha efter att 60 törstiga pokerspelare varit där nästan ett dygn Hmmm har jag inte viktigare saker att tänka på Och apropå bountys så sitter man ju bra för att ta Crappys bounty från jm_j men efter att ha sett påsen jm_j hade med sig förra gången kommer jag nog inte spela några potter Crappy är med i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Som liten tröst har jag fixat extra bounty på crappy What??? :shock: :mrgreen: Kul, kan man få reda på vad det är utfäst på mitt huvud? Vi kan iaf konstatera att det sannolikt är den enklaste bonuntyn att plocka denna helg Lugn lilla grisen, lugn... Den är en riktigt crappy bounty, jag looooovar Och apropå bountys så sitter man ju bra för att ta Crappys bounty från jm_j men efter att ha sett påsen jm_j hade med sig förra gången kommer jag nog inte spela några potter Crappy är med i Kommer att ha med mig över 100 bountypåsar den här gången, tyvärr är du tvungen att piska iväg mig för at få dom flesta... slöedit: en bounty på mig som jag köpte idag i Helsingfors: Kun Hymy Hyytyy på svenska = När leendet försvinner Originalnamn: The Entertainer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Läste det finstilta på wirreflaskan som inhandlades inför lördans drabbning. Cask Strenght 53,6% Öhm. Det förklarar ett och annat. Är nog 4e flarran jag köper av just den sorten och det har jag aldrig noterat innan. Eller jo, det har ju märkts på yrsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Får jag föreslå namnskyltar? Hm, ser dig inte på listan över deltagare och blev osäker på om du fortfarande bodde i Uppsala... men att döma av din aktivitet i tråden ska du till turren (?). Har dulust att samåka hyrbil med två uppsalaiter är det bara att höra av dig. Gäller obv också övriga som vill åka från Uppsala. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Hm, ser dig inte på listan över deltagare och blev osäker på om du fortfarande bodde i Uppsala... men att döma av din aktivitet i tråden ska du till turren (?). Har dulust att samåka hyrbil med två uppsalaiter är det bara att höra av dig. Gäller obv också övriga som vill åka från Uppsala. Han ska vara dealer under turren. Dessutom bor han numera i E-tuna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bensjo Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Dumt att lära sig dricka äckliga saker. Jag skall köpa en söt sliskig öl till dej, som du säker kommer att älska så att du inte behöver ta allt elakt från Crappy. Efter denna helg kommer även du att kunna räkna dej till skaran av män o kvinnor som älskar öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Det får bli att ladda upp med bira ordentligt hör jag, Festen kommer vara lååångt, Själv räknar jag med att bli utslagen i mitten "som vanligt" sedan hägrar Dc cash borden.. Weeehooo Sick sugen nu asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Jag skall köpa en söt sliskig öl till dej, som du säker kommer att älska så att du inte behöver ta allt elakt från Crappy.Efter denna helg kommer även du att kunna räkna dej till skaran av män o kvinnor som älskar öl. Många har försökt och misslyckats på den punkten före dig. Söt och sliskig hjälper helt enkelt inte för mig när det gäller öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Jag skall köpa en söt sliskig öl till dej, som du säker kommer att älska så att du inte behöver ta allt elakt från Crappy. Jag? Elak? Jag försöker bara göra en man av honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Jag? Elak? Jag försöker bara göra en man av honom Stora ord av någon som väger mindre än en fralla med ost. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Stora ord av någon som väger mindre än en fralla med ost. Ja då börjar vi. Första lektionen 1/ Manlighet sitter inte i kroppsstorlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Ja då börjar vi.Första lektionen 1/ Manlighet sitter inte i kroppsstorlek. Riktiga män väger över 100 kg. Det vet ju alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Hallå alla pokerdiggare! Jag och Pinnen har stött på ett problem. Min bil är trasig och Pinnen har sålt sin. Är det någon som ska bila från Karlskoga och Stockholm? (Stockholm är inte viktigt, jag kan ta tåget) Vi kan hålla oss nyktra och köra och betala för drivmedel. Vi vill helst också åka tillbaka till Karlskoga direkt och sova på hemmaplan. Någon? Rosin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Jag trodde det var för att det skulle bli lättare att hitta Nizze. Med min orangea sovsäck och den välskottade parkeringen blir det lätt som en plätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts