Saint_Bjorn Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 Vill redan nu boka första massagen om det är samma brud som sist! och jag vill ha en seat på FT där jag inte sitter inklämd mot väggen så hon kan knåda mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 och jag vill ha en seat på FT där jag inte sitter inklämd mot väggen så hon kan knåda mig också! Jävla glasslirare. Jag nöjer mig gott med ett seat på FT oavsett var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 du stavade fel på "klasslirare" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 du stavade fel på "klasslirare" Språkpolisande från en mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 Fan... blir andra varningen sen jag blev modd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 Jag tänker mig Miketime som typ Steve Dannenman på alla sätt, hur nära ligger det verkligheten? Själv har jag alltid haft bilden av "en svensk Greg Raymer", obv är det bara megacashen som skiljer där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 Själv har jag alltid haft bilden av "en svensk Greg Raymer", obv är det bara megacashen som skiljer där med. Mike är faktiskt inte så tjock som man kan tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 27 November , 2010 Rapport Share Postad 27 November , 2010 Mike är faktiskt inte så tjock som man kan tro. Det var inte baserat på tjockheten. Jag är själv en glad ung man med något kg för mycket här och där Jag tänkte mig nog mer "personen Raymer". Den här glada, trevliga pokerspelaren som gärna stoppar in pengarna lite dåligt men drar ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 tjoho! Lägger du till mig micke. Vad sägs om att lyfta in ett till bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 29 November , 2010 Rapport Share Postad 29 November , 2010 Det var inte baserat på tjockheten. Jag är själv en glad ung man med något kg för mycket här och där Jag tänkte mig nog mer "personen Raymer". Den här glada, trevliga pokerspelaren som gärna stoppar in pengarna lite dåligt men drar ut Man kan ju tro/tycka att nån annan är tjock även om man är det själv (erfarenhet FTW). Det var bara menat att upplysa om att hans omfång inte är särskilt stort. Sen är han inte särskilt trevlig heller, egentligen är det bara glasögonen som är lite lika på dom. Hade det inte varit för att Mike är en jävel på att laga sås och att han tokdonerar massa pengar i PLO så vet jag inte om jag hade gillat honom nämnvärt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 tjoho! Lägger du till mig micke. Vad sägs om att lyfta in ett till bord Har jag ju gjort D. Ökat cappen från 50 -> 60! Man kan ju tro/tycka att nån annan är tjock även om man är det själv (erfarenhet FTW). Det var bara menat att upplysa om att hans omfång inte är särskilt stort. Sen är han inte särskilt trevlig heller, egentligen är det bara glasögonen som är lite lika på dom. Hade det inte varit för att Mike är en jävel på att laga sås och att han tokdonerar massa pengar i PLO så vet jag inte om jag hade gillat honom nämnvärt alls. 1) Jag är trevligt klämvänlig. 2) Älskar dig också DP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Har jag ju gjort D. Ökat cappen från 50 -> 60! Go 70...gogogo! Jag måste väl vara före mc-knutten han sa ju till igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 Go 70...gogogo! Jag måste väl vara före mc-knutten han sa ju till igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 2 December , 2010 Rapport Share Postad 2 December , 2010 Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2010 Hej! Äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mceot Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Hej! tips på hotell med frukost och bra pris mottages tacksamt mvh mceot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Hej! Hej.. Träffa omalley igen blir ju en av dom stora höjdpunkterna i januari Eller ska du med på SW? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 Hej!tips på hotell med frukost och bra pris mottages tacksamt mvh mceot Testa med Kumla Stationshotell. Bra priser och skapligt nära. (Dock ej gångavstånd, nära innebär ungefär 7 km.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 det närmar sig och ser fram imot att träffa er igen, häpp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Tjo Mike. Kan man somna på random ställe i pokerlokalen eller är det boka hotell som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Hej.. Träffa omalley igen blir ju en av dom stora höjdpunkterna i januari Eller ska du med på SW? Tyvärr (så jävla tyvärr) missar jag SW men i Januari tar vi igen allt och lite till! Ser vansinnigt fram mot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Tyvärr (så jävla tyvärr) missar jag SW men i Januari tar vi igen allt och lite till! Ser vansinnigt fram mot det! Du ska få den största j-la kram min sköra kropp tillåter. Måste varit 1,5 år sedan vi sågs. Septemberturren 09? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 Tjo Mike.Kan man somna på random ställe i pokerlokalen eller är det boka hotell som gäller? Random ställe funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Tyvärr (så jävla tyvärr) missar jag SW men i Januari tar vi igen allt och lite till! Ser vansinnigt fram mot det! denna gången är det jag som bjur på virre;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Du ska få den största j-la kram min sköra kropp tillåter. Måste varit 1,5 år sedan vi sågs. Septemberturren 09? Såja, kramar är alltid välkomna. Ett år sen vi sågs, har du förträngt Tallinn? denna gången är det jag som bjur på virre;-) Gott, gott Kramar och whisky, blir bara bättre och bättre det här! Någon annan bonus att vänta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts