Gå till innehåll

Sebas @ 2/4, 2.5/5 SvS


Sebas

Recommended Posts

Bäst är väl Hovmästarn, TILTMODE och Goldenrush typ. Sen är det väl ingen som lirar där som är direkt duktig.

 

klättermus är, som någon nämnde, inte bra:-)

 

Största firrarna som lirar hyfsat mycket är iTeM:lol: och MBois

 

Grodlår är enligt mig bäst på 2/4, spelar äckligt bra LAG och vinner sjukt mycket på nivån =)

 

Tycker 2 halvregs som är väldigt lätta att möta är Dede09 och Juhanni, lite förvånad över att ingen nämnt dem. (om jag nu inte missat det)

 

edit; håller med om Mbois. love him <3 Royalen kl 02.00 en lördagnatt gillar jag också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

;-) ;-)

 

haha

 

vad nickar du?

 

säger inte8-)

 

Grodlår är enligt mig bäst på 2/4, spelar äckligt bra LAG och vinner sjukt mycket på nivån =)

 

Tycker 2 halvregs som är väldigt lätta att möta är Dede09 och Juhanni, lite förvånad över att ingen nämnt dem. (om jag nu inte missat det)

 

edit; håller med om Mbois. love him <3 Royalen kl 02.00 en lördagnatt gillar jag också!

 

Har en note på Juhanni : typ bra?

Grodlår är absolut inte en av dom bästa på nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säger inte8-)

 

 

 

Har en note på Juhanni : typ bra?

Grodlår är absolut inte en av dom bästa på nivån.

 

Han spelar 42/20 typ, först trodde jag han inte var så bra, men sen verka det inte som han spewa särskilt mkt och jag höll på att ändra uppfattning. fast det senaste har han bluffat mig kallt en jävla massor :)

 

En av dem bästa är grodlår allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYP!

säger inte8-)

 

Har en note på Juhanni : typ kass

Grodlår är absolut en av de största fiskarna på nivån.

Några kommentarer om st6ne, nyQQQQ, & hamburgare?

Största värdena är ju absolut Mbois(fisk), tobbetage(fisk), TNpoker(niit!!) & Klumpen10(nitfisk) imo..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2/4

 

De spel jag sett av honom har varit direkt urusla men han kanske levlar mig.. :lol: Drar man in 26k på 11500 händer på 2/4 springer man sjuktligt över EV, det kan jag lova. (alternativt harvar på ALLDELES för låg nivå) :-P

 

Edit, du är grodlår eller? Svårt att ba erkänna.

Men den översta grafen säger ju en del? Kan jag lova att jag inte är! =)

 

haahha nej nej är inte arg :D han sa att jag inte var explo :cry:

 

men det är ingen hemlighet vad han nickar direkt syns 9040320 ggr i hans egna dagbok hade bara trist :lol:

 

Mr. sensitive:( </3 och har ju outats kanske i en eller 2 handhistoriker i DBn bara :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj vilket drag det var här då!

 

Länge sen jag läste och ännu längre sen jag skrev något själv.

 

Förra veckan var jag pressad på ett sätt jag inte varit någon gång under mina typ 13 år i skolan. Höll på att sumpa hela terminen på ett arbete men klarade det med ett nödrop. Har av förklarliga skäl blivit väldigt lite poker, och det jag spelat har jag spelat kasst. Ska spela Sverigerankingen och någon annan liten turnering ikväll. Bust i dom båda och jag är plus minus för månaden. Återkommer med den här dagboken om jag trappar upp pokern igen. Det lär inte bli mkt innan den 10 dec då tentan på monsterkursen är.

 

GG WP FML

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Funderar på att återuppliva den här dagboken då det har blivit en liten comeback efter 25:e januari. Droppade 7k på nolltid i januari och blev allmänt less på poker så har startat om på 1/2 SvS. Hade väl kunnat gneta på men kände att jag behövde lite ny motivation.

 

Sagt och gjort - 1/2 it is. Gapar varje gång jag öppnar upp nya bord. Galenskaperna tar aldrig slut. Det finns värde till och med mitt på dagarna, även om jag oftast har annat för mig. De flesta regs är antingen brutala NITs eller Spewmongon. Det sitter 62/3-fiskar vid varje bord.

 

Sen ska gudarna veta att man hittat en helt ok rush också iofs. Är dock helt klart nöjd med 41bb/100 sen den 25:e januari. Kikade lite snabbt i HM och tydligen så har jag närmare 20bb/100 över ett relativt stort sample jag spelat på 1/2 så planen är väl att hålla sig där ett tag och sen ta nya tag uppåt i nivåerna.

 

Kommer väl langa upp lite händer här också framöver. Om nån spelar samma nivåer på Svs, hojta gärna till! Hoppas jag inte jinxar mig själv nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att återuppliva den här dagboken då det har blivit en liten comeback efter 25:e januari. Droppade 7k på nolltid i januari och blev allmänt less på poker så har startat om på 1/2 SvS. Hade väl kunnat gneta på men kände att jag behövde lite ny motivation.

 

Sagt och gjort - 1/2 it is. Gapar varje gång jag öppnar upp nya bord. Galenskaperna tar aldrig slut. Det finns värde till och med mitt på dagarna, även om jag oftast har annat för mig. De flesta regs är antingen brutala NITs eller Spewmongon. Det sitter 62/3-fiskar vid varje bord.

 

Sen ska gudarna veta att man hittat en helt ok rush också iofs. Är dock helt klart nöjd med 41bb/100 sen den 25:e januari. Kikade lite snabbt i HM och tydligen så har jag närmare 20bb/100 över ett relativt stort sample jag spelat på 1/2 så planen är väl att hålla sig där ett tag och sen ta nya tag uppåt i nivåerna.

 

Kommer väl langa upp lite händer här också framöver. Om nån spelar samma nivåer på Svs, hojta gärna till! Hoppas jag inte jinxar mig själv nu.

 

nystarta även jag nyligen, kmr nog ha enstaka sessioner där nere =) ses vid borden! =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...