Gå till innehåll

Sebas @ 2/4, 2.5/5 SvS


Sebas

Recommended Posts

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bigdwarf, Chofritz, joche89, najvik sen finns det väl massa nya reggs. Var ett tag sen jag lirade svs nu.

 

Chofritz och najvik spelar inte så mycket NL400/500. dom är väl mest o vevar på 5/10 om jag inte mistar mig. Har iaf inte sett till najvik. Dock har jag sett Chofritz en del. Mat_dameon /peter/ och Gold3nrush verkar också stabila imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chofritz och najvik spelar inte så mycket NL400/500. dom är väl mest o vevar på 5/10 om jag inte mistar mig. Har iaf inte sett till najvik. Dock har jag sett Chofritz en del. Mat_dameon /peter/ och Gold3nrush verkar också stabila imo.

 

Du har bra koll imo =) +1 på allt du skrev och ja, jag skottar bara 5/10 när jag tycker det är extra bra värde (eller när jag måste vinna pengar snabbt ;-) ).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med lite svar i dagboken. Trodde den var död och tänkte lägga ner den men man kanske håller den levande en liten stund till iaf då;-)

 

Personligen tycker jag Pkrmon, Xarsion, HugoK9 (hittar alltid synen när jag bluffar), Adiinter oooooch låt se... kanske Najvik är spelare som jag ser som klart bättre än mig själv iaf.

 

Om vi skulle ta och lista dom sämsta också när vi ändå är igång och om nån vill. Naturligtvis är jag medveten om att man oftast har begränsade samples på dom flesta spelarna och därför kan man gardera med att säga att det bara är slump så behöver ingen känna sig överdrivet träffad om man skulle läsa här mot förmodan.

 

Shoot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chofritz och najvik spelar inte så mycket NL400/500. dom är väl mest o vevar på 5/10 om jag inte mistar mig. Har iaf inte sett till najvik. Dock har jag sett Chofritz en del. Mat_dameon /peter/ och Gold3nrush verkar också stabila imo.

 

Tycker /peter/ är rätt lätt att möta, killen spelar 20/10 med en 3b på 2% och har inte hittat på något hyss vad jag har sett iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att Deliten ruschade förra året och spelade upp till 25/50 nl/plo , men kan ha fel. Har han på ett cirka 2 k sample och då har han spelat nitigt , inga större moves eller konstigheter.

 

 

Han spelar LAG nu för tiden iaf på 2/4 å 2.5/5, tror han spelar typ 30/20 med en 15% 3 bet över ett hyffsat sample, Murrey är väl fisk? mötte honom lite idag och han verkade spela rätt kass..? Dock över litet sample så ska inte säga för mycket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han spelar LAG nu för tiden iaf på 2/4 å 2.5/5, tror han spelar typ 30/20 med en 15% 3 bet över ett hyffsat sample, Murrey är väl fisk? mötte honom lite idag och han verkade spela rätt kass..? Dock över litet sample så ska inte säga för mycket

 

Stämmer med Deliten. Bombar på ruggigt hårt det jag mött honom. Trebettade varje gång man höjde kändes det som.

 

Väldigt förvånad att ingen sagt SneakyJack. Är ner ca 4500 på 1100 händer i min databas, stackar ruggigt light hela tiden och spelar nån sorts ovårdad 42/25-poker. Annars håller jag med om Demi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ger honom för mkt cred imo, skulle nog säga top 2-3 sämst.

 

Btw hörde att abbe hjelm vann andrasingeln mot er, var det du eller typ nico/jesper som lirade? Hade ni match igår också?

 

Hehe nej gudskelov var det inte jag som spelade den. Nico är i England så Jesper spelade. Tycker dock att han ska slå Albin men jesper har det knepigt i ES ibland.

 

Skön vinst 5-2 i Umeå i tisdags iaf :-) Spelar du nån badminton alls nuförtiden Antisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe nej gudskelov var det inte jag som spelade den. Nico är i England så Jesper spelade. Tycker dock att han ska slå Albin men jesper har det knepigt i ES ibland.

 

Skön vinst 5-2 i Umeå i tisdags iaf :-) Spelar du nån badminton alls nuförtiden Antisk?

 

allright nice det (=

 

spelar väldigt sporadiskt just kanske 2 gånger månaden just nu men ska nog ta upp det lite mer. Kanske spela division 2-3 i höst beroende på hur mkt jag tränar/pluggar osv. Grattis till vinsten :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäst är väl Hovmästarn, TILTMODE och Goldenrush typ. Sen är det väl ingen som lirar där som är direkt duktig.

 

klättermus är, som någon nämnde, inte bra:-)

 

Största firrarna som lirar hyfsat mycket är iTeM:lol: och MBois

 

Aldrig mött någon av de firrar du nämner där. Är det några legender?

 

allright nice det (=

 

spelar väldigt sporadiskt just kanske 2 gånger månaden just nu men ska nog ta upp det lite mer. Kanske spela division 2-3 i höst beroende på hur mkt jag tränar/pluggar osv. Grattis till vinsten :D

 

Tack! Gl med pokern, plugget och badmintonen utan inbördes ordning mellan dom tre :-)

 

Ja sneakyjack är bedrövlig. Men det finns lika många dåliga regs som det finns myrarter i amazonas. Så fort man tycker man har koll på alla så dyker det upp en ny.

 

Beredd att hålla med. Utan att själv vara särskilt vass så är det inte så många som sätter en i alltför mkt problem hittills!

 

Deliten och murrey, npgra tankar?

 

Spelade murrey idag av en slump. Not so good. My god.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...