Gå till innehåll

Sebas @ 2/4, 2.5/5 SvS


Sebas

Recommended Posts

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men det är ju inte skidåkning vi snackar om här.

Så ett och annat stavfel gör väl inget ? :D

 

Nej då, det gör absolut ingenting. Förstår iofs inte logiken i ditt inlägg. Var det nån level jag missat eller varför är det viktigt att skriva utan stavfel när man pratar om skidåkning?:lol:

 

Såg att du har lirat en hel del på /2 och hur tycker du Ejunger är?

 

Känner igen nicket men har ingen åsikt eller nåt speciellt minne av honom. Men vi har under 1000 händer mot varandra och han är varken upp eller ner särskilt mkt på de händerna så kan bero på det.

 

Tjena E_Junger. Jag tycker du suger 8-)

 

 

Sebas: Tråkigt med ännu en reg på 1/2 :(

 

Tråkigt? :-( Jag som gillar din dagbok och allt:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej då, det gör absolut ingenting. Förstår iofs inte logiken i ditt inlägg. Var det nån level jag missat eller varför är det viktigt att skriva utan stavfel när man pratar om skidåkning?:lol:

 

 

 

Känner igen nicket men har ingen åsikt eller nåt speciellt minne av honom. Men vi har under 1000 händer mot varandra och han är varken upp eller ner särskilt mkt på de händerna så kan bero på det.

 

 

 

Tråkigt? :-( Jag som gillar din dagbok och allt:cry:

 

bamse_med_skidor_123794314.jpg

 

Jag har lite problem med att skriva korrekt. Det har sina orsaker.

Men jag försöker hålla nere på stavfelen :)

 

E_junger har några egenheter som sticker ut från vanliga regulars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en rätt seg start på månaden där jag var breakeven de första kanske 10 dagarna börjar månaden ta fart.

 

Slaskade lite MTTs på Svs i lördags och hittade en andraplats i texas djup för monstersumman 2700 kr eller nåt liknande. Kul var det iaf och ändå en välkommen summa pengar i microträsket.

 

Cashgamet har börjat flyta på bra också och värdet denna morgon/förmiddag var så mjukt och skönt det bara kunde vara med bara en massa passiva slaskfiskar vid borden. Det faktum att non-showdownkurvan var en ganska bra bit över 0 belyser detta, har ibland lite problem med att få den att skjuta i höjden. 8 plusdagar i rad nu och hoppas kunna få in en del spel längre fram mot löningshelgen också även om det vankas sociala aktiviteter både fredag, lördag och söndag.

 

Dessutom åkte DIF ur hockeyslutspelet på det ljuvaste sätt man kan tänka sig. Hämta upp 0-3 i matcher, leda den sjunde med 2 minuter kvar och ändå förlora i sudden:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste fan börja lära mig vilka som är 1/2 regs från pf. Vet kanske 4-5st bara... Kan inte alla bara göra det lika lätt som mig och använda samma nick på båda ställena?!?

Fölresten; är någon pfare norlAND1 måste jag dessväre döda honom. Men det behöver vi inte ta i denna dagboken kanske... :)

 

gott med lite tomtar som säger dom är norrlAND1 när de är jag som är de...

men alla vill väl vara som mig antar jag lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kackel kackel pojkar:-D

 

Spelat två kortare sessioner idag mot helt okej värde (speciellt med tanke på att det är två dagar till löning och mitt på dagen). Inte åkt på särskilt mkt skit, spelat lite lösare/mer aggro än vanligt preflop och stadigt gnetat mig upp till ett dagsplus på ca 600.

 

Hände inte så fasansfullt mkt kul. Nån semireg som blixtreloadade till 200bb för första gången i sitt liv när jag visade en bluff i en trebettad pott (brukar inte visa men var lite uttråkad). Han fick dock inte chansen att vinna något av mig då jag avslutade passet ca. 30 minuter efter det. Maybe next time...

 

Rätt att skjuta turn här? Var rätt säker på att Jimmy var tom/svag och JanneBanan sitter antagligen på något halvsvagt överpar.

 

***** Hand History for Game 1513313330 ***** (Boss)

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, March 23, 12:33:42 ET 2011

Table Britta 84 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: JanneBanan ( $370.69 USD )

Seat 2: JamieJinx ( $504.84 USD )

Seat 3: mike norge ( $486.72 USD )

Seat 4: HERO ( $560.55 USD )

Seat 5: elka ( $77.00 USD )

JamieJinx posts big blind [$2.00 USD].

JanneBanan posts small blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ 7c Ac ]

mike norge folds

HERO raises [$7.00 USD]

elka folds

JanneBanan raises [$18.00 USD]

JamieJinx calls [$17.00 USD]

HERO calls [$12.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 4d, 5d, 6s ]

JanneBanan bets [$28.50 USD]

JamieJinx calls [$28.50 USD]

HERO calls [$28.50 USD]

** Dealing Turn ** [ 9d ]

JanneBanan checks

JamieJinx checks

HERO bets [$89.00 USD]

JanneBanan folds

JamieJinx folds

HERO wins $138.94 USD from main pot

HERO wins $89.00 USD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det var fan helt okej värde nu mitt på dagen. Blev lite förvånad faktiskt. Vi satt på samma bord ett tag såg jag, men där gick de obv inge vidare. Du spelade lite svagt dock och gav upp post hela tiden ju 8-)

 

Haha men det är ju kalas, då är det ju bara för dig att sätta dig i pos på mig varje gång du ser mig och sakta men säkert äta upp mig med ditt LAG-spel(nåja):roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...