Kvastfan Postad 15 November , 2011 Rapport Postad 15 November , 2011 Verkligen, svårt att bestämma sig på vilka man ska ta Åfan hade ingen aning om det (ingen koll på fotboll), har man något att titta på ikväll då gl hehe matchen börjar 21.00, ändrade mig o la en slant på över 2.5 mål i matchen till 2.05. Tror nog england gör minst 2 mål men sen tror jag zlatan gör 1 mål bara för att tysta alla engelska haters Sen har jag lagt ett litet bet på bosnien borta mot portugal ikväll, 9 ggr pengarna! den borde du rygga! Citera
exxent Postad 16 November , 2011 Författare Rapport Postad 16 November , 2011 Fick bli en powernap tills nu när hockeyn börjar, vaknar till en mkt glad överraskning! Portugal - Bosnien : Över 5.5 mål 18,00 insats 50,00 utdelning 850:- Slutresultat 6-2 Härligt & nästan dubbla min micro betfairrulle! Nu kör vi Boston gogogogo! Citera
Kvastfan Postad 16 November , 2011 Rapport Postad 16 November , 2011 Fick bli en powernap tills nu när hockeyn börjar, vaknar till en mkt glad överraskning! Portugal - Bosnien : Över 5.5 mål 18,00 insats 50,00 utdelning 850:- Slutresultat 6-2 Härligt & nästan dubbla min micro betfairrulle! Nu kör vi Boston gogogogo! haha grattis, varför tipsade du inte om det spelet för! columbus leder med 2-0, förstör alla mina bett då jag har minnesota på 2 lappar! edit, 2-2 minnesota men nu ligger boston under med 1-0, dom spelar fan inte bra boston! Citera
exxent Postad 16 November , 2011 Författare Rapport Postad 16 November , 2011 haha grattis, varför tipsade du inte om det spelet för! columbus leder med 2-0, förstör alla mina bett då jag har minnesota på 2 lappar! edit, 2-2 minnesota men nu ligger boston under med 1-0, dom spelar fan inte bra boston! Snygg comeback på minnesota. Skönt att man fick in sin över 4,5 på Boston, blev orolig efter första perioden Tycker båda lagen spelar bra atm. Nu ska Pittsburgh vända sitt underläge bara mot Colorado så blir det en lyckad kväll Citera
Kvastfan Postad 16 November , 2011 Rapport Postad 16 November , 2011 Snygg comeback på minnesota. Skönt att man fick in sin över 4,5 på Boston, blev orolig efter första perioden Tycker båda lagen spelar bra atm.Nu ska Pittsburgh vända sitt underläge bara mot Colorado så blir det en lyckad kväll hehe jo den satt ju till slut, men har boston med hcp seger har pittsburgh med hcp också Citera
exxent Postad 16 November , 2011 Författare Rapport Postad 16 November , 2011 Fan vad fint, perfekt slut på en grym match Dags att se när Pittsburgh förhoppningsvis tar hem sin match (har ML bet på 1.6) och sedan sova! Citera
Kvastfan Postad 16 November , 2011 Rapport Postad 16 November , 2011 Fan vad fint, perfekt slut på en grym match Dags att se när Pittsburgh förhoppningsvis tar hem sin match (har ML bet på 1.6) och sedan sova! perfekt o perfekt, 1 mål till för boston o jag hade vunnit fina pengar ser ut som Dallas torskar stort idag, men men grattis att du gick bra inatt iaf Citera
exxent Postad 16 November , 2011 Författare Rapport Postad 16 November , 2011 perfekt o perfekt, 1 mål till för boston o jag hade vunnit fina pengar ser ut som Dallas torskar stort idag, men men grattis att du gick bra inatt iaf Hehe ty Gick det bra själv då mtp trippeln? Mjo att bli krossade av Florida är rätt sjukt, den är dom nog inte nöjda med. Kunde inte sova så får väl lasta in ett bet på Ottawa - Calgary 2.3 ML (nu när man ändå har flyt liksom? ) Citera
Kvastfan Postad 16 November , 2011 Rapport Postad 16 November , 2011 Hehe ty Gick det bra själv då mtp trippeln? Mjo att bli krossade av Florida är rätt sjukt, den är dom nog inte nöjda med.Kunde inte sova så får väl lasta in ett bet på Ottawa - Calgary 2.3 ML (nu när man ändå har flyt liksom? ) Lill-plus blev det, Grattis till vinsterna ikväll, Ottawa bettet sitter fint ser jag med 3 min kvar! Citera
exxent Postad 16 November , 2011 Författare Rapport Postad 16 November , 2011 Lill-plus blev det, Grattis till vinsterna ikväll, Ottawa bettet sitter fint ser jag med 3 min kvar! Alltid nåt! Tack detsamma Haha jo har verkligen oförskämt flyt ikv, skönt! Ser fram emot Chicago - Vancouver imorgon! Nu blir det sängen. Citera
exxent Postad 17 November , 2011 Författare Rapport Postad 17 November , 2011 Blev en alldeles för lång powernap.. Aja fortfarande 0-0 Chi - Van så lastar in lite på Chicago ML som jag hade tänkt, är sugen på Kings ML också men får inga vidare odds på Betfair atm Blir att raila lite Presidents Cup nu inatt också Lite kul att Woods ska spela mot Scott med sin gamla caddy, akward. Citera
exxent Postad 17 November , 2011 Författare Rapport Postad 17 November , 2011 Chicago - Vancouver 2.08 ML Insats 100kr Vinst Watson/Simpsons vs Els/Ishikawa 1.3 (livebet 2up) Insats 150kr Vinst Skön 3e period av Chicago, jäkla grym match. Citera
exxent Postad 17 November , 2011 Författare Rapport Postad 17 November , 2011 Hitta miniplusset efter 20minuters spel, skulle kolla värdet men det var inget vidare (var nog lite för tidigt). Blir att sticka till gymmet nu, ska vara extra noga med kost/träning nu för att försöka gå under 85 innan man drar upp till hemtrakterna några dagar i slutet på november (1,3kg kvar typ). Många spännande matcher ikväll, ska bli grymt! Boston bör ju ta en 7e raka mot Columbus men det är ju hockey så man vet aldrig Citera
Kvastfan Postad 17 November , 2011 Rapport Postad 17 November , 2011 Verkar rulla på för dig fortfarande WP sjukt kall nhl natt för mig, vet inte vad jag håller på med.. Ska bli spännande o se va man kan hitta för spel inatt, har du nå tips ? Citera
exxent Postad 17 November , 2011 Författare Rapport Postad 17 November , 2011 Verkar rulla på för dig fortfarande WP sjukt kall nhl natt för mig, vet inte vad jag håller på med.. Ska bli spännande o se va man kan hitta för spel inatt, har du nå tips ? Hehe ty, bara att kämpa på! Började kallt för mig denna säsongen men nu har det gått lite bättre. Är sugen på Boston - Colombus över 5,5 & kanske Pittsburgh vinst mot Tampa, ska kolla närmare på all info ikväll, målvakter/hemmamatch osv Citera
exxent Postad 17 November , 2011 Författare Rapport Postad 17 November , 2011 Fick bli många små bets för att göra kvällen intressant Boston - Columbus (-1,5) 2.26 Pittsburgh - Tampa Bay 1.85 ML Phoenix - Philadelphia 1.63 ML Presidents cup; Johnson/Woods v Baddeley/Day 2.34 Mahan/Toms v Goosen/Schwartzel 2.2 Watson/Simpson v Els/Ishikawa 1.88 Mickelson/Furyk v Scott/Kim 2.38 Citera
exxent Postad 18 November , 2011 Författare Rapport Postad 18 November , 2011 Äh, skulle lirat ML på Bruins men oddsen var ju löjligt låga (efterklok ) Skönt som fan med vinst iaf, 7e raka Lite back på hockeyn ikv, får se om golfen går bättre ! Citera
Kvastfan Postad 18 November , 2011 Rapport Postad 18 November , 2011 Om du missade Nashville matchen så lär du nog få se höjdpunkterna från den, då kommer du få se århundradets miss av nashville spelare kommer garanterat stå på aftonbladet! Citera
exxent Postad 18 November , 2011 Författare Rapport Postad 18 November , 2011 Om du missade Nashville matchen så lär du nog få se höjdpunkterna från den, då kommer du få se århundradets miss av nashville spelare kommer garanterat stå på aftonbladet! Haha såg det precis på nhls hemsida, ingen dålig höjdare Citera
exxent Postad 18 November , 2011 Författare Rapport Postad 18 November , 2011 Boston - Columbus (-1,5) 2.26 Förlust Pittsburgh - Tampa Bay 1.85 ML Förlust Phoenix - Philadelphia 1.63 ML Vinst Presidents cup; Johnson/Woods v Baddeley/Day 2.34 Vinst Mahan/Toms v Goosen/Schwartzel 2.2 Förlust Watson/Simpson v Els/Ishikawa 1.88 Vinst Mickelson/Furyk v Scott/Kim 2.38 Förlust Blev bara typ 70kr back, hade väldigt liten summa på Scott/Kim men det var skönt att golfen räddade upp hockeyn lite, ska skippa hcp bets i fortsättningen Blev ca 800+ på pokern inatt så det var iaf skönt. Hoppas att man kan somna en stund nu, tvätta och kanske gymma imorgon osv Citera
exxent Postad 18 November , 2011 Författare Rapport Postad 18 November , 2011 Presidents Cup dag 3 Haas/Kuchar v Els/Ishikawa 1.98 Mickelson/Furyk v Baddeley/Day 2.28 Simpson/Watson v Allenby/Ogilvy 2.08 Blir kanske ett bet på Buffalo - Carolina 1.84 ML, inga intressanta matcher förutom den så blir nog golfrail istället Citera
exxent Postad 19 November , 2011 Författare Rapport Postad 19 November , 2011 Fick bli ML på Buffalo- Carolina 1.84 och Under 5.5 mål till 2. Hade en hyfsat skön plussession innan så det har flytit på bra idag. Sjukt slö nu ikväll dock så det har blivit spel med polarna, ska försöka få in mer volym imorgon. Kom igen nu Buffalo! Citera
exxent Postad 19 November , 2011 Författare Rapport Postad 19 November , 2011 Presidents Cup dag 3 Haas/Kuchar v Els/Ishikawa 1.98 Förlust Mickelson/Furyk v Baddeley/Day 2.28 Vinst Simpson/Watson v Allenby/Ogilvy 2.08 Vinst Fick bli ML på Buffalo- Carolina 1.84 Vinst Under 5.5 mål till 2 Vinst Upp ungefär en femhundring, skönt Ska bli nice med Boston "imorgon", dags o somna till F&F Podcast. Citera
exxent Postad 19 November , 2011 Författare Rapport Postad 19 November , 2011 Börjar kvällen med dessa; Detroit @ Los Angeles Under 5.5 mål 1.74 Philadelphia @ Winnipeg Över 5.5 mål 1.85 Presidents Cup; Furyk - Els 1.83 Mickelson - Scott 1.86 Watson v Ishikawa 2.38 Citera
Kvastfan Postad 19 November , 2011 Rapport Postad 19 November , 2011 Börjar kvällen med dessa; Detroit @ Los Angeles Under 5.5 mål 1.74 Philadelphia @ Winnipeg Över 5.5 mål 1.85 ] Överspelet satt ju lätt såg jag Citera
Recommended Posts