Kramerica Postad 8 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 8 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2011 Grind at NL50$ + svs 0.5/18-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 14 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Äckligt skoj det är o köra 888:s push or fold bord, kommer nog lägga lite tid på dom framöver8-) Passar perfekt för en semidegen som mig.... max buyin 5bb, lyckades nyss lira upp till 70$ på 1-2... Seriöst, detta är ju sjukt bra när jag tänker efter, måste ju passa nöjesspelarna perfekt samtidigt som det är egentligen ganska enkla beslut man ställs inför...verkar va rätt bra trafik även på högre nivåer också....hmm dags o läsa på nån sån där shortstack-ninja strategi... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 17 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 2$ turborebuy...1:a plats och 1400$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Äckligt skoj det är o köra 888:s push or fold bord, kommer nog lägga lite tid på dom framöver8-) Passar perfekt för en semidegen som mig.... max buyin 5bb, lyckades nyss lira upp till 70$ på 1-2... Seriöst, detta är ju sjukt bra när jag tänker efter, måste ju passa nöjesspelarna perfekt samtidigt som det är egentligen ganska enkla beslut man ställs inför...verkar va rätt bra trafik även på högre nivåer också....hmm dags o läsa på nån sån där shortstack-ninja strategi... det är sjukt skoj för fiskar som en själv =D 2$ turborebuy...1:a plats och 1400$ N1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 17 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 det är sjukt skoj för fiskar som en själv =D N1! exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 2$ turborebuy...1:a plats och 1400$ Run Forrest, run! Då kommer du ikväll och donerar marker åt bättre behövande? Och bjuder på en öl eller två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Run Forrest, run!Då kommer du ikväll och donerar marker åt bättre behövande? Och bjuder på en öl eller två? well;) missa ju igen...men läste att du börjat springa fint!? Håller de i sig eller har du redan fått storhetsvansinne8-) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Nu jädrar blire grind...känner mig inte särskilt motiverad men wtf...de kommer väl..hoppas på lillördag o så lite div turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Nu jädrar blire grind...känner mig inte särskilt motiverad men wtf...de kommer väl..hoppas på lillördag o så lite div turrar själv blir de livelir i hbgay, tillycke till oss båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 själv blir de livelir i hbgay, tillycke till oss båda! Gl!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 22 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2011 2$ turborebuy...1:a plats och 1400$ Grattis! var det på stars eller? Mycke spelare i den? Mvh ANdreas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Grattis! var det på stars eller? Mycke spelare i den? Mvh ANdreas Tjo...tack, nä annan sida;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Jaha...då ligger jag 4/11 i en 100k gtd....jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Finalbord....ligger 3/9... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Bra skit! payoutstruktur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Bra skit! payoutstruktur? yes....hmm 7 spelare kvar nu...är typ 23 13 9 7 5 4 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Soft....flippade med chipleadern me 5 spelare kvar...nu är jag chipleader...oh yes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 ouch...4/5 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 4 kvar och uberjämnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 vart lirar du? för sent för rail? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Hu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 fuck....all in me 2-1 chipläge och aset drar ut på river..nu har jag 1 mille och han 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramerica Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 vände tillbaka till till 2-1 igen, sen torska jag två allins i rad...shit happens...känns ju surt nu efter en lång hu där jag var riktigt nära att vinna...men 13k$ kommer kännas bra i längden...god natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 vände tillbaka till till 2-1 igen, sen torska jag två allins i rad...shit happens...känns ju surt nu efter en lång hu där jag var riktigt nära att vinna...men 13k$ kommer kännas bra i längden...god natt! wp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts