Partneransvarig Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Då har Winner kommit tillbaka efter semesteruppehåll med turneringar och kör en Exklusiv medlems turnering för oss här på forumet. Det blir en $1000 added turnering med lite annorlunda uppsättning än vad vi haft tidigare. En vanlig cash struktur men vinnaren får en biljett till Irish Winter Festival Super Sat värd €165+€15 på toppen. Vi har även lyssnat på våra medlemmar som har efterfrågat lite högre inköp så denna ligger på $10+$1. Namn: PF exclusive Datum: 19 september Tid: kl 21:00 Inköp: $10+$1 Lösenords rebus: asatronsåskgudochsontillgudarnaskonung (lösenordet skrivs i versaler och engelsk stavning) Pris struktur: Vanlig cash struktur men med en biljett till Irish Winter Festival Super Sat värd €165+€5 på toppen till första platsen. Ni som inte har ett Winner konto kan skapa ett här! Hoppas ni gillar strukturen och kommentera gärna om ni saknar något i våra medlems turneringar. Citera
devalanteriel Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Tycker också det låter vansinnigt. 50 % rake är fan ocker. Messade Partneransvarig, resultat: "det var det jag fick från Winner men kan kolla vad ska det vara" Så vi får väl se om det ändras. Jag hoppas det iaf. Citera
TotalFarsa Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Vi har även lyssnat på våra medlemmar som har efterfrågat lite högre inköp så denna ligger på $10+$5. Vad gnälls det om, vi har ju fått vår vilja igenom med dyrare buyin? Citera
XeroxFin Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Vad gnälls det om, vi har ju fått vår vilja igenom med dyrare buyin? Just det, blir lite micro-vaskning dessutom. Citera
Partneransvarig Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Postad 7 September , 2010 Denna turnering kommer att ändras till $10+$1 och eftersom dom har en public holiday i Israel så kommer den även att flyttas till söndagen den 19 september för dom hinner inte få den klar i tid. Citera
jonasmedz Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 eftersom dom har en public holiday i Israel ... den här turneringen blir bara mer spännande. hur påverkar det faktum att det är israelisk helg något? Citera
XeroxFin Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 den här turneringen blir bara mer spännande. hur påverkar det faktum att det är israelisk helg något? Hade det här varit på flashback hade diskussionen kunnat bli intressantare/sorgligare, men det beror på att supporten av någon anledning sitter i Israel och arbetar. Blir i vilket fall som helst som vanligt spännande att se om man kan regga och/eller om turren blir av. Citera
devalanteriel Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 Är rätt vanligt med siter vars kontor är i Israel. Inget konstigt således. Citera
pse_ellos Postad 12 September , 2010 Rapport Postad 12 September , 2010 Hur blir det med den turneringen som ligger upplagd idag? Kommer den att spelas? Verkar ju som om den kommer ligga kvar i klienten i alla fall. Citera
Partneransvarig Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Postad 16 September , 2010 Turneringen ligger uppe i lobbyn och det är bara två spelare registrerade so far. Kom igen nu det är ju $1000 added med lite högre buy in så det kan bli lite klirr kassan. Lycka till Citera
theo Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 Turneringen ligger uppe i lobbyn och det är bara två spelare registrerade so far. Kom igen nu det är ju $1000 added med lite högre buy in så det kan bli lite klirr kassan. Lycka till Bara jag lyckas lösa rebusen så är jag med, har kört fast nu och mitt tålamod är snart slut. Citera
dandelion169 Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 Bara jag lyckas lösa rebusen så är jag med, har kört fast nu och mitt tålamod är snart slut. kan vara klurigt det där med 7-årsrebusar ibland Citera
Scaniac Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 haha jag lyckas inte klura lösenordet Citera
Crappy Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 Lösenords rebus: asatronsåskgudochsontillgudarnaskonung (lösenordet skrivs i versaler och engelsk stavning) Det kan kanske hjälpa? Citera
Recommended Posts