Gå till innehåll

Exklusiv Redbet turnering 5 september kl 20:00 CET


Partneransvarig

Recommended Posts

För att han är fett med de.

 

Och för att han gnäller på strukturen, fan ett av de bättre erbjudanden i forumturrarna någonsin vad jag vet.

 

Du förstod ju inte vad han skrev?:roll:

 

Erbjudandet är sjukt bra, det håller jag med om, men strukturen vill jag också ändra på. If möjligt vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med så läckert förstapris är det väl rimligt att en av de bättre spelarna ska vinna istället för att slumpen ska få avgöra allt för mycket. Så fullt rimligt att fundera kring strukturen i mitt tycke.

 

Om strukturen är bra eller dålig kan jag inte avgöra däremot.

 

För övrigt tackar jag Redbet för att de besvarat min fråga om man kan spela annan EMOP tävling än Barcelona om man har turen att vinna turneringen. Det ser jag som klart positivt då EMOP Barcelona är omöjligt för mig att spela då jag inte kan få ledigt den veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halvtimme kvar till turren startar och vi är 37 spelare reggade så far så det ser ut att bli en härlig turnering med skönt värde i.. Lycka till alla..

 

Btw, har sett att det finns några spelare som glömt skriva in bonuskod vi insättningen.. Hör av er till support@redbet.com eller skicka ett PM till mig här så kan vi aktivera bonus på insättningarna

 

Insättningsbonusarna kan vara bra att ha i rake racet som också börjar idag :) !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vann tillslut (nick)? Själv såg jag nöjet i att spela i lite över 2 timmar och donka in med A8 ihopp om att mitt ess skulle stå. Vilket fås ses om en ganska missread när jag sprang in i både AQ och AK.

 

jag nickar fiskpappa

och ja det var en hel del svängningar HU

och AA mot K8 , där var jag långt efter ,

du hade mig ganska klart med betydligt

aggresivare spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...