Steel Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 Ja??? om Hero är MP så ska vär både UTG och BB tala före postflopp? "Button" är ett engelskt ord som betyder "knapp". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 Marginalbeslut mellan shove och checksyn på river känns det som. Vi viker hur som helst inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 "Button" är ett engelskt ord som betyder "knapp". ahh läste att BB synade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janne_J Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 WP, standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 Wp av fi, kallt av dig imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hejjahejja Postad 1 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2010 ok du fick fram din åsikt, men inget vettigt av det? Förklara gärna vad som var wp av FI och kallt av mig? Ska jag checka de tidigare gatorna för att hålla ner potten? ska jag folda om han bettar, vilket han antagligen borde göra om han nu ska spela i poss för att sno potten. För han har ju verkligen inget. River, folda där. Kan man det enligt dig? C/F? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts