GNELKY Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Postad 26 Augusti , 2010 GNELKY och POKAHONTAZ här för att stanna. Bas i HBG där vi bor och lirar ihop. Vi spelar båda lowstakes NLHE och PLO. GNELKY med en mer aggressiv BRM i början - lite bära eller brista - med 15 fina inköp på NL€20 och 10 fina på PLO$25. (dvs 2 separata rullar på olika nätverk). Vid €500 så går han upp till NL€50. Spelat poker helt utan BRM i typ 5 år. Är minus över denna tiden. POKAHONTAZ tar det lite mer försiktigt, börjar med €300 EUR på PLO€20 och jobbar därifrån. Har haft fina plusresultat senaste året med uppåtgående trend. Spelat sedan 2005 och är plus totalt. GNELKY har som mål att spela NL€100 med 30 inköp till årsskiftet, samt PLO$50 med 50 inköp vid samma tid. POKAHONTAZ målsättning är att se hur de går. Här postar vi våra resultat, händer och allmän trivia. Vår förhoppning är en inressant db med mycket feedback från pf! Citera
GNELKY Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Blev lite spel på NLHE-borden igår för min del. Backade 2 inköp på dåligt spelade händer, men lyckades sedan med konststycket att få in triss i ess på turn mot par i kungar, som självklart belönades med ett fjärde färgkort på river och 350bb åt fel håll. Fick sedan in kungar mot AQs preflop även det för knappt 300bb och det slutar med runner runner stege. Jag menar, om man ska förlora KK vs AQ all-in pre, då ska det ju fan vara pga ett ess på flop, inget jävla mesande. Bröt direkt mot mina regler och gick upp på NL€50, där jag krossade lite (ren tur) och slutade dagen på -€5. POKAHONTAZ spelade en mer stabil session, men låg back sen en session tidigare på dagen, och slutade totalt -€3 för dagen. Eftersom jag benådades med en andra chans, tänker jag inte göra samma misstag (som så många gånger förr). Jag skär ner antalet bord till max 4, och spelar långsammare. Målet tills vidare blir 1 inköp/dag, och jag börjar köra NL€50 någonstans mellan 10-20 BI för nivån. / GNELKY Citera
GNELKY Postad 28 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2010 stabilt lir. +€11. Vet ej hur det gått för POKAHONTAZ, men uppdaterar imorrn! Aug 27: -€5 Aug 28: +€11 Citera
Recommended Posts