Chofritz Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Bara jag som skulle tycka att det var fine om en polare hade sex med mitt ex? Förutsätter obv att jag har kommit över henne, men sålänge det handlar om ett engångsligg så tycker jag det är okej typ Edit: Vet att nästan alla tycker de e sjukt, så jag skulle aldrig göra nåt utan att fråga först. +1 och fetmarkerat är verkligen en förutsättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
godispaSVEn Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 äh sånt är ju bara sjukt dumt egentligen Visst att det är dumt att slåss oprovocerat men tycker att man med all jävla rätt att man kan misshandla någon grovt om denna försöker råna dig. +1 miljon till din polare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 hehe mmm en annan rolig incident tidigare under kvällen på krogen var att jag som trogen kund fick vara med om att bartendern försökte servera fyror när vi beställt och betalat för sexor. hans bortförklaring var att han hade slut på sexans shotsglas. hehe han kunde väl räddat sig själv och sagt oj trodde ni hade beställt fyror istället för att erkänna svineriet när han ändå höll på. ja fyfan, nu ska jag på 3D bio för andra gången i mitt liv, SANCTUM. hoppas den håller någorlunda klass ivf, i närheten av T2, titanic och avatar räcker gott =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 hehe mmm en annan rolig incident tidigare under kvällen på krogen var att jag som trogen kund fick vara med om att bartendern försökte servera fyror när vi beställt och betalat för sexor. hans bortförklaring var att han hade slut på sexans shotsglas. hehe han kunde väl räddat sig själv och sagt oj trodde ni hade beställt fyror istället för att erkänna svineriet när han ändå höll på. ja fyfan, nu ska jag på 3D bio för andra gången i mitt liv, SANCTUM. hoppas den håller någorlunda klass ivf, i närheten av T2, titanic och avatar räcker gott =) varför nämner du dom? JC är ju bara producer=slängt in lite pengar i filmen, han har väl inget med själva filmen att göra? Om det va därför du nämnde dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 och vad pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 vet inte, va filmen bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 nja filmen var väl inte speciellt bra, vackra miljöer dock. fungerar som bakisfilm eller dylikt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 nja filmen var väl inte speciellt bra, vackra miljöer dock. fungerar som bakisfilm eller dylikt =) totalt meningslöst ha den som 3D imo, ganska jätteseg film. Var väl att man kunde känna hur mkt ångest de vore att vara i deras spott som var de enda som påverkade mig 4/10 inköpspotter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 ja det var helt onödigt, men bakisfilm går väl an? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 ja det var helt onödigt, men bakisfilm går väl an? nja jo, bio popcorn som man lägger i choklad i och blandar sen cola zero så är de ju bakisguld iof-- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 nja jo, bio popcorn som man lägger i choklad i och blandar sen cola zero så är de ju bakisguld iof-- iofs, var inte nykter när jag såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Har man räknat ut optimal strategi i ovanstående spel? Borde typ gå va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Har man räknat ut optimal strategi i ovanstående spel? Borde typ gå va? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 HAHAHAHAHAHA VILKEN JÄVLA BILD JAG DÖR nä men den var rolig, grattis hoppar av dagboken och påbörjar ett nytt liv, gl alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 3 Mars , 2011 Rapport Share Postad 3 Mars , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 3 Mars , 2011 Rapport Share Postad 3 Mars , 2011 någon trevlig nattskypesession därute som vill bjuda in en frusen grinder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 hehe, blev nekad energidryck. hade inte leg med mig. köade i typ 20min för de hade problem med kassan. ändå jävlades hon. hånleende "legitimation tack!" "jag har inte med det" "ja men då kan jag inte sälja det här åt dig" lämnade allt annat som gått igenom kassan och drog, kom tillbaka 5min senare och bad henne ge tillbaka burkarna så går jag till en annan kassa. tog kassan bredvid, hon vågade inte säga något =S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 blev nekad innan sensation cph så PE fick legga dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 bögbögbög köpte en ny asus för en vecka sen och upptäckte nu att hårddisken knastrar en del, filmer laggar till ibland och startupen är jätteseg vafan kan man göra? mvh har aldrig problem med datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 det här borde milan fixa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 gillade crouch för några år sen men fyfan vilken fitta han är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 Mars , 2011 Rapport Share Postad 10 Mars , 2011 skypegrind ngn? vemsomhelst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts