boman Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 hehe ja den gick ju lös på typ 35 sek för köpte ngn fancy chokladkaka till simon du tror inte att liksom 15 års vänskap blir lite åt helvete iom en sådan grej? så jävla pinsamt är det och det är ju hans fel, är man bög så går man fan inte fram med skambud åt folk man VET har flickvän sedan flera år tillbaka, speciellt inte en polare. han kan ju liksom komma ur garderoben på annat sätt, klart jag skulle reagera tvärtom då. detta blir ju beyond pinsamt i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Oj,Sry. Missuppfattade allt helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Oj,Sry. Missuppfattade allt helt. Bra du fattade efter en kvarts förklaring på skype Löfberg tyckte nog det var ganska skönt sagt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 30- ♥ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 Faaan vad sugen jag är på boka månaden:mrgreen: är en sån jävla bokningsdonk:oops: +26-28k* den här månaden totalt sett (jobb+poker). pokern står just nu för 16k* och jobbet mellan 10-12k*. Är det bra värde imorn eller torsdag får jag väl tvinga mig själv att spela. *=NettoSEK fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2010 T2 * 2 sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 två hjältar, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 hehehehehehhehehehhe http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=1713623676812&subj=1124787104 funkar(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 villade bort mig på en del av stan jag inte brukar hänga på. upptäckte efter en timme att jag gått åt heeeeelt fel håll. och att jag hade 2h promenad eller mer för att ta mig hem. Fick inte tag i nån polare som bodde där eller taxi. Fick för första gången i mitt liv ringa föräldrarna och be dom komma och hämta mig:shock: fyfan va pinsamt. dock guld värt. T2 out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 gott nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 alltso, efter att vi korde den malningen so blev man daterape drogad, jag misstankar fortfarande att non javla tysk homo sag mig och sen gjorde ett move, herre javla gud vad jag hade ont i roven dagen efter. Ps gl med bangkok macou resan, hoppas ni forstor hur javla efterblivet det ar att resa kl 10 13timmar med buss pa nyorsdagen sen flyga, sjalv hjar jag fott i mig 10 breezers till frukost, ska nog kopa en karta vallar och bara somna in aven om tanken att trycka 4 svampshakes lockar, aja gl hf boys so ses vi nasta gong nar vi styr upp turren knarka open 2011 ps fml fattar inte vad som hander <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 wp alla detaljer finns ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 igår dracks det öl skumpa cider och sprit, idag har jag upplevt den värsta hangovern i mitt liv. ska aldrig mer dricka alkohol. haft 40 graders feber och huttrat hela jävla dagen. gick tillslut såpass långt att man började blöda näsblod helt sonika när man mådde som allra sämst. mådde tillräckligt dåligt för att gråta. gott nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Nytt år. Här är mina micro-mål. 1. spela massa påker. 2. spela minst en live turre med JKK och bomanovic? 3. flytta utomlands igår dracks det öl skumpa cider och sprit, idag har jag upplevt den värsta hangovern i mitt liv. ska aldrig mer dricka alkohol. haft 40 graders feber och huttrat hela jävla dagen. gick tillslut såpass långt att man började blöda näsblod helt sonika närman mådde som allra sämst. mådde tillräckligt dåligt för att gråta. gott nytt. OK. ska hålla dig till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 snackas väl mer eller mindre hela tiden om SC2 i varenda tråd känns det som? jag vill ut på touren dör av kylan snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 patriot dvs har köpt en resa till Rom över sista helgen i januari, Lazio tar emot Viola hemma då och då undrar jag var det är bäst att köpa biljetter? mvh hatar båda lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 5 Januari , 2011 Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts