Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

hehe ja den gick ju lös på typ 35 sek för köpte ngn fancy chokladkaka till ;)

 

simon du tror inte att liksom 15 års vänskap blir lite åt helvete iom en sådan grej? :S så jävla pinsamt är det och det är ju hans fel, är man bög så går man fan inte fram med skambud åt folk man VET har flickvän sedan flera år tillbaka, speciellt inte en polare. han kan ju liksom komma ur garderoben på annat sätt, klart jag skulle reagera tvärtom då. detta blir ju beyond pinsamt i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Faaan vad sugen jag är på boka månaden:mrgreen: är en sån jävla bokningsdonk:oops: +26-28k* den här månaden totalt sett (jobb+poker). pokern står just nu för 16k* och jobbet mellan 10-12k*. Är det bra värde imorn eller torsdag får jag väl tvinga mig själv att spela.

 

*=NettoSEK

 

fyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

villade bort mig på en del av stan jag inte brukar hänga på. upptäckte efter en timme att jag gått åt heeeeelt fel håll. och att jag hade 2h promenad eller mer för att ta mig hem. Fick inte tag i nån polare som bodde där eller taxi. Fick för första gången i mitt liv ringa föräldrarna och be dom komma och hämta mig:shock: fyfan va pinsamt. dock guld värt. T2 out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

img0970a.jpg

 

alltso, efter att vi korde den malningen so blev man daterape drogad, jag misstankar fortfarande att non javla tysk homo sag mig och sen gjorde ett move, herre javla gud vad jag hade ont i roven dagen efter.

 

Ps gl med bangkok macou resan, hoppas ni forstor hur javla efterblivet det ar att resa kl 10 13timmar med buss pa nyorsdagen sen flyga, sjalv hjar jag fott i mig 10 breezers till frukost, ska nog kopa en karta vallar och bara somna in aven om tanken att trycka 4 svampshakes lockar, aja gl hf boys so ses vi nasta gong nar vi styr upp turren knarka open 2011 ps fml fattar inte vad som hander <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

igår dracks det öl skumpa cider och sprit, idag har jag upplevt den värsta hangovern i mitt liv. ska aldrig mer dricka alkohol. haft 40 graders feber och huttrat hela jävla dagen. gick tillslut såpass långt att man började blöda näsblod helt sonika när

man mådde som allra sämst. mådde tillräckligt dåligt för att gråta.

 

gott nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt år. Här är mina micro-mål.

1. spela massa påker.

2. spela minst en live turre med JKK och bomanovic?

3. flytta utomlands

 

igår dracks det öl skumpa cider och sprit, idag har jag upplevt den värsta hangovern i mitt liv. ska aldrig mer dricka alkohol. haft 40 graders feber och huttrat hela jävla dagen. gick tillslut såpass långt att man började blöda näsblod helt sonika när

man mådde som allra sämst. mådde tillräckligt dåligt för att gråta.

 

gott nytt.

 

OK. ska hålla dig till det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...